به گزارش هنرآنلاین، انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی محصول مرکز فیلم جوان سوره، در بخش رقابتی بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان مارانو (MARANO RAGAZZI SPOT FESTIVAL) به نمایش درمی‌آید.

بدین ترتیب، این جشنواره ۲۱ تا ۲۶ اکتبر برابر با ۳۰ مهر تا ۵ آبان در شهر مارانو دی ناپولی کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

جشنواره مارانو که هر ساله با هدف ترویج خلاقیت و آگاهی اجتماعی برگزار می‌شود، سینما و ارتباطات اجتماعی را به عنوان عوامل تغییر بشریت پیشنهاد می‌کند، تا وجدان‌ها را بیدار، ناعدالتی‌ها را محکوم و درباره مشکلات و بدی‌های تامل کند.

بیست و هفتمین دوره این رویداد با نمایش مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه به بررسی موضوعات مهم اجتماعی مانند محیط زیست، خشونت علیه زنان، حقوق بشر، عدالت اجتماعی و همبستگی برگزار می‌شود.

جشنواره Marano Ragazzi Spot Festival که در سال‌های اخیر با حمایت عالی رئیس‌جمهور و بالاترین نهادهای دولتی ایتالیا همراه بوده است، در سال ۲۰۰۹، به دلیل بهترین ابتکار اجتماعی با هدف حفاظت از حقوق کودکان، جایزه کیفیت عالی برای کودکان را دریافت کرد.

انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» روایتی میان ۲ انفجار از بمب‌های ویران‌گر رژیم صهیونیستی بر سر کودکان مظلوم غزه با الهام از شعر غسان کنفانی است.