به گزارش هنرآنلاین،متن پیام سید محمد نادری بدین شرح است: «انا لله و انا الیه راجعون/ در نهایت تألم و اندوه، یکی دیگر از هنرمندانِ فهیم، نجیب و خوش‌سابقه عرصه فرهنگ و هنر ایران و از همراهان شهید سید مرتضی آوینی در مجموعه روایت فتح از میان ما پَر کشید.

فقدان این هنرمند پیشکسوت و انقلابی آن هم در ایامی که یادآور دلاورمردی های رزمندگانی چون خود او در دوران دفاع مقدس است، برای فرهنگ و هنر دوستان ایران عزیز و یاران و همسنگران وی در مجموعه بنیاد فرهنگی روایت فتح مایه اندوه و دریغ بسیار است.

ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره این هنرمند عزیز از درگاه خدای منّان، برای روح حسینی این محبّ اهل بیت، آرامش و برای خانواده و عزیزانش، صبر جمیل مسئلت دارم.

ان شاء الله به برکت خون همرزمانش خصوصا سیدشهیدان اهل قلم و سال ها مجاهدتش در راه ثبت وضبط دوران پر افتخار دفاع مقدس، همنشین ایشان و شهدای کربلا باشد.»

مرحوم ابراهیم کیهانی ،متولد ۱۳۲۵. در سال ۱۳۴۰ فعالیتش را در زمینه کارهای فنی فیلم آغاز کرد و از سال ۱۳۵۸ تاکنون در صدا و سیما به عنوان تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی جهاد سازندگی، روایت فتح، تا پایان جنگ فعال بوده و از سال ۶۹ در برنامه ایثارگران مشغول به کار است. تدوین و تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجموعه‌های تلویزیونی «روزهای آتش»، «قطعه‌ای از بهشت»، «بهترین سالهای زندگی»، «آبی به رنگ گلدسته‌ها»، «آری اینچنین بود برادر»، «میعاد با ابراهیم در گلستانه» از جمله آثار مهم اوست. همچنین از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به فعالیت در امور فنی فیلم در سینما از سال ۴۰ در حوزه‌های صدابرداری، لابراتوار، تدوین، میکساژ، فیلمبرداری و ساخت آنونس اشاره کرد.