پس از انتشار چهار مجموعه داستان برای تجهیز کتابخانه‌های کودک و نوجوان روستای وَشنام‌دُری در استان سیستان و بلوچستان، روستای غیزانیه در استان خوزستان، منطقه‌ی کوه‌سرخ در استان خراسان رضوی و منطقه‌ی ثلاث باباجانی در استان کرمانشاه، پنجمین مجموعه داستان خیریه به چاپ رسید.

به گزارش گروه ادبیات خبرگزاری هنرآنلاین، این‌بار نویسندگان شناخته‌ شده‌ای، چون احمد اکبرپور، حسین قربان‌زاده خیاوی، سولماز صادق‌زاده نصرآبادی، رفیع افتخار، نوشین فرزین‌فرد، منیژه پدرامی (گمار)، پروانه شیرازی (لعیا)، مرجان ظریفی و...، حق‌التألیف یک داستان خود را به تجهیز کتابخانه‌ای در خیاو استان اردبیل اختصاص داده‌اند.

گردآوری و ویراستاری کتاب را مریم شیرازی انجام داده و طراحی جلد را صادق عباسی ولدی به عهده داشته و نشر کتابچه‌ی من آن را در ۱۰۷ صفحه و به قیمت ۱۳۵۰۰۰ تومان منتشر کرده است.

خیّرین کتابخوان و کتاب‌خوان‌های خیّر می‌توانند برای تهیه‌ی کتاب و مشارکت در این امر خیر به صفحه‌ی نشر در اینستاگرام مراجعه کنند.

پویش چاپ کتاب و اختصاص سود حاصل از فروش آن به تجهیز کتابخانه‌های کودک و نوجوان کشور که از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و با استقبال خیلی خوبی همراه بوده با همراهی نویسندگان و مترجمان گرامی حوزه‌ی کودک و نوجوان ادامه خواهد یافت.