به گزارش هنرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ پس از تماشای این نمایش در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: یکی از توفیقات همکارانم در حوزه موسیقی و تئاتر این بود که برخلاف اینکه در ماه محرم و صفر به دلیل رسم و احترام مردم به عزای حضرت سیدالشهدا (ع) برنامه های متداول تعطیل است؛ این توفیق حاصل شد تا برنامه‌های مناسبتی و آیینی برگزار شود.

وی افزود: اثر آقای راغب هم برای سال دوم به همت همکارانم به صحنه رفت، امشب نیز شب آخر آن بود و توانستم این اجرا را از نزدیک ببینم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه از ابتدای زندگی با این نوع اشعار و مداحی‌ها انس گرفته‌ایم و همه برنامه‌ها خوب بود، تصریح کرد: برنامه بسیار خوب و با استقبال گسترده علاقه‌مندان همراه بود برهمین اساس حتما باید در این حوزه کارهای جدیدی برای سالهای بعد پیش‌بینی کنیم تا نیاز مخاطبان را با در نظر گرفتن اقتضائات پاسخ دهیم.

گفتنی است، «چهارپایه‌ی عشق» کنسرت آیینی «مصطفی راغب» با الهام از سنت اصیل چهارپایه خوانی است که از ۱۶ تا ۲۰ مرداد در تالار وحدت روی صحنه رفت.

«عشق کوفی»، «گره گشا»، «ای اهل حرم میر و علمدار نیامد»، «سرخ غروب»، «کیستی»، نوحه عربی «مل بی ین»، «حضرت عشق»، «آره من دیوونتم»، «نشانی» و نوحه ترکی «حضرت عباس (ع)» از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت توسط مصطفی راغب با همراهی ارکستر ۲۵ نفره به سرپرستی نوید اسکندر، اجرا شد.