غلامرضا صنعتگر، خواننده پاپ کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در خصوص تجربیات هنری خود در زمان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سخن گفت و عنوان کرد: در دوران آیت الله رئیسی اتفاقات مهمی را تجربه کردم و به عنوان نماینده هنرمندان در مراسم سخنرانی کردم. در آغاز مراسم فضای خوبی را شاهد بودیم که حتی در بین جامعه روحانیت‌، رئیس جمهور شهیدمان و هنرمندانی که حضور داشتند کامل قابل احساس بود و حتی برای دوستانی که در جلسه حاضر بودند نیز دقیقاً این حس ملموس بود و تجربه و انرژی خوبی را دریافت کردیم.

 

وی با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در حوزه هنر گفت: با اینکه عمر این دولت سه سال بود، اما در این ایام اتفاقات خوبی رخ داد؛ خصوصاً به عنوان نماینده صنف موسیقی، از نگاه و دید خودم چه در بحث کنسرت‌ها و چه در بحث هنرمندان؛ می‌توانم اعلام کنم رئیس جمهور شهید توانستند با هنرمندان ارتباط خوبی برقرار کنند و این امر را در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی و هنری و در تولیداتی که انجام شد از جمله در اشعار و موسیقی و... شاهد بودیم.

این فعال حوزه موسیقی پاپ افزود: در این دوره حس برادری میان همکاران که شاید حتی از نظر فکری و اعتقادی با یکدیگر فاصله داشتند نیز تقویت شد این اتفاق بسیار مطلوب و موثر بود. از این رو امیدواریم همیشگی و مستدام بماند و دیگر دوستانی که قصد ورود به این عرصه را دارند، راه این عزیزان را پیش گیرند.

صنعتگر ضمن ارزیابی فعالیت های فرهنگی و هنری دولت‌های پیشین خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم دولت سیزدهم را با دولت‌های قبلی مقایسه کنیم باید بگویم دولت‌های قبلی هم خوبی بودند و نمی‌توانیم اقدامات آن‌ها را نیز نادیده بگیریم و عنوان کنیم هیچ اتفاقی نیفتاده است، چراکه امری ناپسند است.

وی ادامه داد: من نه فردی سیاسی بودم و نه هیچوقت فعالیت سیاسی انجام داده‌ام اما همیشه دنبال اتفاق‌های خوبی بودم و با حال خوب، هرچیزی که کشورمان را رو به جلو سوق دهد دنبال می‌کنم و در پی اتفاقات خوب هستم. قطعاً در دولت‌های قبل هم رخدادهای موثری بوده و من با دولت رئیس جمهور شهید عزیزمان آیت الله رئیسی ارتباط خوبی برقرار کردم.

این خواننده حوزه پاپ در پایان با اشاره به تشکیل اتاق فکر در آن دوره گفت: این اتاق فکر در تمام سطح استان‌های کشور قرار گرفته شد و من به شهرهای مختلف که سفر می‌کردم، از نزدیک شاهد ارتباط نزدیک استانداران با هنرمندان بودم و موسیقی نیز این حیث مستثنی نبود. بعضاً نماینده‌های مجلس نیز به همین صورت ارتباط قلبی برقرار می‌کردند که از همان بحث سیاسی به شکلی به سمت هنر می‌آمدند و احساس می‌کنم کسانی که در کنار من قرار داشتند قطعاً از این نحوه تعامل راضی بودند.