به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی، فستیوال بین‌المللی هنر دهلی از مطرح‌ترین و مهم‌ترین فستیوال‌های چند رشته‌ای هند و تنها فستیوال این کشور است از تاریخ دهم الی بیست و پنجم نوامبر مصادف با 19 آبان تا 4 آذرماه برگزار می‌شود که گروه موسیقی "کلون زمان" از ایران در دو روز این جشنواره اجرای برنامه خواهند داشت.

حمید قنبری سرپرست گروه در مورد این اجراها گفت: "قطعات اجرایی این گروه با محوریت ریتم و سازهای کوبه‌ای است که برخی از این قطعات با همراهی سنتور اجرا خواهند شد.

وی ادامه داد: مجنون، چهل ضربی، بسته بال، زرد، پژمرده و... قطعاتی هستند که در این شب‌ها برای دوستداران هنر موسیقی اجرا می‌شوند".

نوید توسلی، حسام عظیمی، میلاد قریشی، سینا غفاری و حمید قنبری اعضای گروه "کلون زمان" را تشکیل می‌دهند.

فستیوال بین‌المللی هنر دهلی سالانه ٩٠٠هنرمند از رشته‌های مختلف هنری چون موسیقی، رقص، نقاشی، تئاتر، ادبیات و غیره را در بیش از چهل سالن ازجمله سالن‌های کنسرت روباز و سرپوشیده، دانشگاه‌ها، سالن‌های کنفرانس و نمایشگاه‌ها میزبانی کرده و توجه میلیون‌ها هنردوست را به خود جلب می‌کند.

گروه موسیقی "کلون زمان" که اجراهای داخلی و خارجی متعددی داشته چندی پیش در پانزدهمین فستیوال هنر آسیایی در چین به همراه وحید تاج به اجرای موسیقی ایرانی پرداخته است.