به گزارش هنرآنلاین به نقل از مدیر روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سیدمهدی جعفری دبیر اجرایی جشنواره مد و رسانه از حضور ٤٣ شرکت کننده و رقابت ١٤٧ اثر در دو حوزه مکتوب و الکترونیک و دیداری و شنیداری خبر داد و گفت: آثار رسیده بیانگر وضعیت رسانه در حوزه مد نیست و اقبال خوبی را از همکاران رسانه ای در دور اول شاهد نبودهایم.
او تصریح کرد: این میزان از استقبال در سال اول طبیعی و قابل پیشبینی بود اما جشنواره برحسب اعلام فراخوان و انتخاب تیم داوری فعالیت خود را به سرانجام رساند و آخرین مرحله داوری توسط ٦ داور به اتمام رسید.
دبیراجرایی نخستین جشنواره مد و رسانه با اشاره به اینکه طراحی این جشنواره با هدف ترغیب و تشویق فعالان رسانهای شکل گرفته و شک نداریم در دوره بعدی مورد حمایت بیشتری قرار خواهد گرفت اذعان داشت: تولد این جشنواره در حقیقت با نگاه عمیق به فعالیت رسانهای در حوزه مد و لباس و بالا بردن سطح سواد رسانهای در میان کارشناسان رسانهای حوزه مد و لباس و معرفی برترینها از لحاظ تکنیکی رسانهای برگزار شده است.
جعفری افزود: مراسم پایانی جشنواره مد و رسانه بزودی برای اعلام نتایج و معرفی برگزیدها برگزار میشود.