به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مؤسسه تجارت طلایی، شاهرخ کشاورز، مسئول برگزاری همایش تقدیر از برندهای برتر مراکز خرید کشور ضمن اعلام مطلب فوق افزود: در 3 دوره گذشته کوشش شده است تا با توجه به شاخصهای کمی و کیفی و ارزیابی کارشناسانه و علمی در ارتقای سطح خدمات مراکز خرید و مجتمعهای تجاری و برندهای فعال در آنها مؤثر باشیم.
مدیرعامل مؤسسه تجارت طلایی به نتایج این همایش در سالهای گذشته اشاره کرد و گفت: در نتیجه برگزاری این همایش در دورههای قبل شاهد ارتقای سطح خدمات این مراکز و بالا رفتن کیفیت در تمام زمینهها از جمله ساخت، بهرهبرداری و ارایه خدمات بودهایم که در نوع خود بینظیر است.
کشاورز در خصوص همایش پیشرو گفت: همایش چهارم از ویژگیها و تفاوتهای خاص خود برخوردار است. این مؤسسه تلاش کرده است که هر سال نسبت به سال قبل تغییرات قابل توجهی را در برگزاری این مراسم ارائه کند. امسال نیز شاهد تحولات جدی در عرصه اجرا ی برنامه و تقدیر ها خواهیم بود.
وی تصریح کرد: تقدیر از فعالان این صنعت در عرصه کارفرمایان، کارشناسان، معماران، مدیران و صاحبنظران و استفاده از مطالب علمی مدیران داخلی و خارجی این صنعت، بخش ویژه این دوره خواهد بود. همچنین از مراکز خریدی که در طول دوره قبل تا این دوره افتتاح و بهره برداری شدهاند نیز تقدیر خواهد شد.
کشاورز افزود: تقدیر از چهار چهره ماندگار در صنعت مراکز خرید، تقدیر از 5 چهره ماندگار صنعت خرده فروشی ، از بخشهای دیگر این آیین خواهد بود.
مدیرعامل موسسه تجارت طلایی تأکید کرد: تقدیر از مقام آتشنشان و شهدای آتشنشان و برگزاری مراسم یادبود سردبیر فقید مجله "دنیای تصویر" علی معلم و مرحوم زیداله صفری کارفرمای مرکز خرید الماس ری نیز از دیگر بخشهای مراسم خواهند بود.
صاحب امتیاز مجله تجارت طلایی به تقدیر از 15 برند برتر در شاخص توسعه و افزایش و افتتاح شعبه در مراکز خرید اشاره کرده و اعلام کرد: انتخابها براساس بازدیدهای میدانی توسط هیئتهای داوری، و نظرسنجیهای متعدد، اعزام نمایندگان و بازرسان و ناظران انجام شده است و با بسیاری از صنوف مکاتباتی صورت گرفته است تا بهترین نتایج اخذ شده و در اعلام داوریها و انتخابها اعمال گردد.
کشاورز اعلام کرد: ما هر سال شاهد افزایش استقبال فعالان حوزه خرده فروشی از این مراسم هستیم و به همین دلیل هم سعی در افزایش و ارتقای کمی و کیفی آن بودهایم. سخنرانهای علمی این همایش از بهترین و زبدهترین اساتید انتخاب شدهاند.
وی گفت: در دیداری که اخیرا با فعالان و مدیران برخی از مراکز خرید خاورمیانه در دوبی داشتم ، گزارش و روند فعالیتهای این مؤسسه موسسه تجارت طلایی را برایشان توضیح داده و از حضورشان در جهت تبادل اطلاعات مدیریت و بهره برداری مراکز خرید دعوت به همکاری مشترک کردیم..
کشاورز در پایان تأکید کرد: صنعت مراکز خرید و متجمعهای تجاری در ایران نیازمند انجام فعالیتهای علمی و کارشناسی همراه با ارزیابیهای جدی از سوی مردم، نهادهای مدنی و سازمانهای ذیربط دارد تا از یکنواختی و رکود به دور بوده و به سمت رشد و ارتقای کمی و کیفی رسیده و فراتر از آن هم برود. تجارت طلایی نیز به عنوان یک مؤسسه علمی و تخصصی و یک رسانه تخصصی و تأثیر گذار، نقش مؤثری در این روند داشته و با نوگرایی در عرصه برگزاری همایش همواره حامی این روند بوده و خواهد بود و بی تردید امسال و سالهای آتی شاهد نوآوریهای بی نظیری در این زمینه هستیم.