به گزارش هنرآنلاین، سیدمحسن بنی‌هاشمی دبیر علمی ششمین همایش سواد فضای مجازی اظهار داشت: مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با همکاری دانشگاه سوره، به منظور ارتقای سطح علمی ششمین همایش سواد فضای مجازی موفق به اخذ نمایه «مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC)» وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد.

وی افزود: طبق قوانین و مصوبه وزارت علوم تحقیقات و فناوری و همچنین دستورالعمل برگزاری کنگره ها و همایش های علمی پژوهشی تنها همایش‌هایی که در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به ثبت رسیده باشند، دارای اعتبار از نظر وزارت علوم هستند.

دبیر علمی ششمین همایش سواد فضای مجازی ادامه داد: همچنین تنها مقالات ارائه شده در همایش ها و کنگره های نمایه شده در ISC دارای امتیاز پژوهشی و نمره پایان نامه است.

بنی هاشمی افزود: از این رو  همایش سواد فضای مجازی با موضوع سواد فضای مجازی و فرهنگ در عصر هوش مصنوعی؛ در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ثبت و نمایه شده است و کلیه مقالات پذیرش شده در این همایش از امتیاز فوق بهره‌مند خواهند شد و در آن نمایه می شود.

وی تاکید کرد: ثبت یک کنفرانس علمی در پایگاه علوم استنادی جهان اسلام، از دیدگاه پژوهشگران؛ دانشگاهیان و محققان از جهت درجه ارزیابی علمی آن همایش، نشان از اعتبار علمی آن دارد.

بنا بر این گزارش، همایش سواد فضای مجازی با کد اختصاصی (43273-03240) در فهرست همایش‌های معتبر در حوزه‌ی علوم انسانی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت شده است.

با توجه به تایید اعتبار این همایش توسط پایگاه ISC، محققان و نویسندگان می‌توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را تا تاریخ ۵ آبان ماه از طریق سامانه همایش سواد فضای مجازی به آدرسhttps://mil.farhang.gov.ir  ارسال کنند و با دریافت گواهی معتبر همایش از امتیازات علمی ارائه مقاله بهره مند شوند.