به گزارش هنرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران، گفت: باید در ابتدا از استقبال با شکوه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در مجلس بزرگداشت رییس جمهور شهید و همراهان بزرگوارشان تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: در کنار همه اتفاقات ناراحت کننده ای که در ایام شهادت رئیس جمهور شهیدمان به وقوع پیوست یکی از مهمترین برکات و نعماتی که خداوند به مردم ایران هدیه کرد ایجاد انسجام و وحدت ملی بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: انسجام و وحدت ملی را در تشییع جنازه میلیونی رئیس جمهور شهید ملاحظه کردید؛ جلسه امروز هم نمونه ای از وفاق و همراهی و همدلی جریان هنری کشور و تقدیر هنرمندان و اهالی فرهنگ از تلاش های بی دریغ رئیس جمهور شهیدمان در نزدیک به سه سال گذشته بود.

وزیر3

وزیر فرهنگ گفت: هنرمندان عزیزی که با من گفت و گو می کردند بدون استثنا از اقدامات، حمایت‌ها، نگاه باز و آغوش در برگیرنده رئیس جمهور شهید سخن می گفتند، دوره ای با شکوه و بی نظیر از توسعه فرهنگ و هنر و توجه ویژه دولت به فرهنگ و هنر در زمان دولت آیت الله رئیسی به ثبت رسید.

اسماعیلی در پایان تاکید کرد: از خداوند متعال علو درجات این استاد، مراد و رییس جمهور شهید و همراهانشان را مسالت می کنیم، از اصحاب رسانه نیز نهایت تقدیر و تشکر را دارم.