به گزارش هنرآنلاین، در ابتدای این مراسم افسون شکاری نویسنده و تهیه‌کننده فیلم «سگ دست» پس از خیرمقدم به حضار گفت: واقعیتش حدود ۳ سال پیش فیلم را با معضلات و مشکلات بسیاری ساختیم و ۳ سال طول کشید تا فیلم را به نتیجه و جایی که امروز هست برسانیم. خداوند را شاکرم که به‌هرحال در این سه سال کمک کرد تا ناامید نشویم.

افسون شکاری با تشکر از اساتید و هنرمندانی که حضور داشتند افزود: از گروه هنر تجربه متشکرم که در این راه بسیار به ما کمک کردند تا بتوانیم فیلم را به این نقطه برسانیم به‌هرحال این فیلم اولین تجربه ما در زمینه فیلم سینمایی بلند بود و قاعدتاً ایرادات و مشکلاتی دارد و خودمان نیز به این امر واقفیم ولیکن این گام‌های اول ماست و قدم اول همیشه در فیلمسازی سخت است  و امیدوارم که در سال‌های بعد بتوانیم فیلم‌های حرفه‌ای‌تر، کارهای بهتر و نوآوری‌های خلاقانه‌تری داشته باشیم.

 تقی علی‌آبادی کارگردان فیلم «سگ‌ دست»  پس از تشکر از هنرمندان، اساتید و مخاطبان گفت: سال ۱۴۰۰ بود که خانم شکاری به‌عنوان تهیه‌کننده ما را پذیرفتند و قبول کردند که در کنار فیلم  باشند و بازیگران خوبی مثل آقای کامبیز امینی و خانم روناک پور یادگار لطف کردند، ما را پذیرفتند و جلوی دوربین ما آمدند.