به گزارش هنرآنلاین، برمبنای آمار سمفا تا ساعت یک بامداد یکشنبه ۲۲ مهر؛ ۱۸ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۹۴۰ نفر در ۴۸۳ هزار و ۸۱۱ سانسی که ۴۱ فیلم سینمای ایران را در سالن‌های سینمایی نمایش می‌دهند، به تماشای آثار نشسته اند و فروشی بیش از به ۱۰۲۷ میلیارد تومان را برای سینمای ایران به ارمغان آورده‌اند. بدین ترتیب فروش سینمای ایران از ۱۰۰۰ میلیارد گذشت.

در هفت روز گذشته فیلم‌های سینمای ایران فرصت نمایش در ۱۹ هزار و ۶۴۳ سانس را پیدا کرده اند و توسط ۵۳۱ هزار و ۶۹۹ نفر تماشا شده اند؛ به این ترتیب در این هفته، میزان فروش سینمای ایران عددی معادل با ۲۹ میلیارد و ۹۵۵ میلیون و ۷۲ هزار تومان بوده است که نسبت به هفته قبل کاهش ۱۰ میلیاردی فروش را تجربه کرده است.

زودپز2

فیلم سینمایی «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان که اکران خود را از ۱۷ مهر آغاز کرده است، این هفته با فروش ۲۹ میلیارد و ۸۷۱ میلیون تومانی در جایگاه اول جدول فروش قرار گرفته است به این ترتیب «زودپز» در اولین هفته اکران خود صدرنشین شده و فروش خوبی کسب کرده است.

انیمیشن «ببعی قهرمان» به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی که اکران خود را از ۴ مهر آغاز کرده است این هفته با فروش بیش از ۷ میلیارد و ۹۸۶ میلیون تومان در جایگاه دوم جدول فروش قرار گرفته است، این انیمیشن که پیش از این صدرنشین بود این جایگاه را به «زودپز» واگذار کرده است.

«پول و پارتی» سعید سهیلی که از ۳ مرداد بر پرده سینماها نقش بسته است با ۴۵ هزار و ۶۰۲ مخاطب در جایگاه سوم قرار دارد. این فیلم در هفته گذشته به فروش حدود ۲ میلیارد و ۲۲۱ میلیون تومانی دست یافته است.

فیلم سینمایی «مفت‌بر» به کارگردانی عادل تبریزی که اکران خود را از ۱۵ شهریور آغاز کرده است؛ این هفته با کاهش اندک فروش همچنان در جایگاه چهارم جدول فروش قرار گرفته است. ۱ میلیارد و ۹۰۷ میلیون تومان عددی است که از فروش این فیلم سینمایی اعلام شده است.

تگزاس

«تگزاس ۳» با در اختیار داشتن ۱۰۴ سالن سینما، توسط بیش از ۲۱ هزار نفر تماشا شده و فروش ۱ میلیارد و ۳۰۱ میلیون تومان را تجربه کرده است، «تگزاس ۳» این هفته با ادامه روند نزولی فروش در جایگاه پنجم قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی که اکران خود را از ۲۴ مرداد آغاز کرده است با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۹۰۷ میلیون تومانی در جایگاه ششم قرار گرفته است، این فیلم اکشن جنگی از آغاز اکران ثبات و فروش خوبی را تجربه کرده است.

فیلم سینمایی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی که اکران خود را از ۱۵ شهریور آغاز کرده است این هفته با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۲۰۲ میلیون تومان در جایگاه هفتم جدول فروش قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها ۲» به کارگردانی سیدجواد هاشمی نیز که اکران خود را از ۱۵ شهریور آغاز کرده است با حضور بیش از ۲۱ هزار مخاطب فروش ۱ میلیارد و ۸۸ میلیونی را تجربه کرده و با افزایش رقم فروش خود در جایگاه هشتم جدول فروش قرار گرفته است.

«شه سوار» به کارگردانی حسین نمازی که از ۲۱ شهریور بر پرده سینماها نقش بسته است در هفته گذشته توسط بیش از ۱۹ هزار نفر تماشا شده و به فروش ۹۹۳ میلیون تومانی دست یافته است، بر این اساس این فیلم در جایگاه نهم قرار می‌گیرد.

«در آغوش درخت» که از ۱۷ مرداد اکران شده است در هفته گذشته توسط بیش از ۵ هزار نفر تماشا شده و به فروش ۲۷۵ میلیون تومانی رسیده است. این فیلم نیز با صعود یک پله‌ای در جایگاه دهم جدول فروش هفتگی قرار می‌گیرد.

آغوش

«آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی که از ۲۱ شهریور بر پرده سینماها آمده است در هفته گذشته توسط بیش از ۳ هزار نفر تماشا شده و به فروش ۱۸۷ میلیون تومانی در این هفته دست پیدا کرده است بر این اساس این فیلم با یک پله سقوط در جایگاه یازدهم قرار می‌گیرد.

«استاد» به کارگردانی عماد حسینی که از ۱۸ آبان بر پرده سینماها نقش بسته است در هفته گذشته توسط حدود ۲ هزار نفر تماشا شده و به فروش ۱۰۷ میلیون تومانی در این هفته دست یافته است بر این اساس این فیلم در جایگاه دوازدهم قرار می‌گیرد.

«خجالت نکش ۲» که از ۱۶ خرداد اکران شده است در هفته گذشته توسط بیش از هزار و ۹۰۰ نفر تماشا شده و به فروش ۹۵ میلیون تومانی رسیده است که با کاهش جدی فروش در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفته است.

«ملاقات با جادوگر» که اکران خود را از ۲۰ تیر آغاز کرده است با فروش ۴۷ میلیون تومانی در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

«روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ که از ۱۰ مرداد بر پرده سینماها آمده است همچنان نمی‌فروشد و در هفته گذشته به فروش حدود ۴۴ میلیون تومانی دست پیدا کرده است و در جایگاه پانزدهم جدول فروش قرار می‌گیرد.

«یادگار جنوب» که اکران خود را از ۲۰ تیر آغاز کرده است با فروش ۴۴ میلیون تومانی در جایگاه شانزدهم جدول فروش هفتگی قرار گرفته است.

مست عشق1

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در هفت روز گذشته با در اختیار داشتن ۵ سالن سینما، توسط ۵۴۵ نفر تماشا شده و ۳۲ میلیون تومان فروخته است. بر این اساس این فیلم در رده هفدهم قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی «نفرین آرتا» به کارگردانی مجید کریمی که اکران خود را از ۴ مهر آغاز کرده است با فروش حدود ۹ میلیونی در جایگاه هجدهم قرار دارد.

فیلم «لختگی» به کارگردانی کاوه دهقانپور در این هفته با فروش حدود ۶ میلیونی در جایگاه نوزدهم جدول قرار می‌گیرد.

فیلم «کارزار» به کارگردانی شهرام اسدزاده که اکران خود را از ۱۵ شهریور آغاز کرده است با فروش حدود ۴ و نیم میلیون تومانی در جایگاه بیستم جدول قرار می‌گیرد.

فیلم سینمایی «سودابه» به کارگردانی محمدعلی سجادی که اکران خود را از ۳۱ مرداد آغاز کرده است با فروش ۴ میلیون تومانی در جایگاه بیست و یکم قرار دارد.