به گزارش هنرآنلاین، در این شماره از نشریه سرمقاله‌ای به قلم دکتر علی روحانی کارشناس و مدرس سینما با عنوان «بازگشتی به کودک و نوجوان» منتشر شده است.

همچنین در این شماره گفت‌وگوهایی از حسین نمازی داور بخش فیلم‌های کوتاه با عنوان «هر فیلم را باید با بضاعت خود سنجید»، سعید نجاتی فیلمساز و مدرس فیلمسازی با عنوان «اتفاق بزرگ برای فیلم کوتاه در جشنواره سی و ششم» و حسین صفارزادگان کارگردان فیلم «ببعی قهرمان» با عنوان  جشنواره فیلم کودک بستر مناسبی برای ارائه تولیدات سینمایی است» به همراه گزارش‌ نشست رسانه‌ای فیلم‌های اکران شده در سومین روز جشنواره منتشر شده است.

پوشش اخبار جشنواره نظیر گزارش کارگاه‌های آموزشی با حضور علیرضا خمسه و روانبخش صادقی، گفت‌و‌گو با بهمن ارک با عنوان «فیلم کودک باید مخاطبان را به تماشای آثار ایرانی ترغیب کند» و مطالب خبرنگاران نوجوان از دیگر بخش‌های این نشریه است.

اما بخش ویژه بولتن چهارم مربوط به نگاه متفاوت جشنواره ۳۶ به فیلم‌های کوتاه با برگزاری نخستین مراسم اختتامیه این بخش از جشنواره سی‌وششم بود که با حضور جمعی از هنرمندان، مسئولین، اهالی رسانه و فلیم‌سازان برگزار شد و در این مراسم برندگان بخش فیلم‌های کوتاه جشنواره معرفی شدند.

همچنین گزارش تصویری از حاشیه جشنواره، بخش انگلیسی، عربی و یادداشت منتقد سایر مطالب شماره سوم این نشریه هستند.

علاقه‌مندان به مطالعه شماره چهارم نشریه روزانه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، می‌توانند اینجا  فایل پی‌دی‌اف آن را دریافت کنند.

سی وششمین جشنواره بین اللملی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۱۹ مهرماه به دبیری مجید زین‌العابدین در شهر اصفهان در حال برگزار است.