به گزارش هنرآنلاین، پویانمایی «ببعی قهرمان» داستان یک ببعی است که همیشه مجلات جغد قهرمان درباره پرواز را می‌خواند و در سر رویای پروازی مانند پرندگان را دارد.

این پویانمایی سینمایی ایرانی که هم‌زمان در ۳ کشور قرقیزستان، آذربایجان و ترکیه در حال اکران است، به خوبی مضامینی مانند «خواستن توانستن است»، «کتاب یار مهربان است»، «اهمیت خانواده»، «امید»، «تلاش و پشتکار» و ... را با زبان کودکی به فرزندان منتقل می‌کند.

انیمیشن سینمایی «ببعی قهرمان» با فروش نزدیک به ۶ میلیارد در سه روز، رکورد افتتاحیه سینمای کودک در ایران را شکست. این انیمیشن پیش از این نیز در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین انیمیشن را از آن خود کرده بود.

جهت اکران این پویانمایی پرافتخار می‌توانید به سایت اکران مردمی به نشانی https://ekranmardomi.ir/movie/babaei-ghahreman مراجعه کنید یا با شماره 02142795050 تماس بگیرید.

«ببعی قهرمان» به کارگردانی حسین صفارزادگان و تهیه‌کنندگی محمدمهدی مشکوری، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با مشارکت موسسه‌ی قاب رویا و همکاری شرکت رایمون مدیا تولید شده است.

سریال «ببعی» یکی از آثار پرمخاطب شبکه پویا بود که اکنون نسخه سینمایی آن با تکنیک سه بعدی طراحی و و در حال اکران است.

«ببعی قهرمان» پس از ۲ فیلم «فهرست مقدس» و «پسر دلفینی» سومین انیمیشن سینمایی سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

نویسندگی این اثر برعهده مقداد اخوان، و میکائیل براتی کارگردانی هنری اثر است.

امیر حسین رستمی، نصرالله مدقالچی، ناهید امیریان، شهره روحی، منوچهر زنده‌دل، مهدی طهماسبی، فریبا رمضان‌پور، حمید سربندی، مهدی قناعت‌پیشه، اردشیر منظم و تورج نصر از جمله دوبلورهای این انیمیشن سینمایی هستند.

محمد خیراندیش و شفیع آهی طراحان کاراکترهای «ببعی قهرمان» و موسیقی کار نیز بر عهده پویا صفا بوده است.