به گزارش هنرآنلاین، فیلم سینمایی «قلب رقه» که در دل التهابات سوریه و حکومت داعش در شهر رقه، نبرد اطلاعاتی و عملیاتی مدافعان حرم با داعش و اسرائیل را به تصویر می‌کشد، در یک هفته اخیر با استقبال گسترده‌ای در اکران‌های مردمی مواجه شد.

«قلب رقه» تاکنون در اکران‌های مردمی‌اش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشته که ۶۰۰ میلیون آن توسط اکران‌های مردمی عمار و ۴۰۰ میلیون تومان آن به واسطه موسسه بهمن سبز رقم خورده است.

هم‌چنین این اکران‌ها، بیش از ۵۰هزار نفر به مخاطبان این فیلم اضافه کرده‌اند که ۶۰ درصد آن سهم عمار و ۴۰درصد آن توسط بهمن سبز بوده است.

«قلب رقّه» پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی دو ماه اخیر سینماها بوده و فروش سینمایی آن تاکنون به بیش از ۸ میلیارد تومان رسیده است. 

فیلم سینمایی «قلب رقه» به نویسندگی و کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید پروینی، از ۲۴ مرداد به سینماها آمده و شهرام حقیقت‌دوست، شادی مختاری، محمدرضا شریفی‌نیا، عبدالرضا نصاری، فرهاد قائمیان، هدایت هاشمی، مصطفی ساسانی، عامر علی و مهدی شیخ‌عیسی از جمله بازیگران آن هستند.

این فیلم نامزد ۹ سیمرغ بلورین و برنده ۲ سیمرغ از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام اکران مردمی فیلم قلب رقه در مساجد، حسینیه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، سالن‌های فرهنگی شهرها و روستاها و ... به سایت اکران مردمی به نشانی ekranmardomi.ir/movie/the-heart-of-aqqah مراجعه یا با شماره 02142795050 تماس بگیرید.