به گزارش هنرآنلاین؛ در ابتدای این برنامه علی شاه حاتمی تهیه کننده فیلم پس از خوش آمدگویی به مخاطبان و تشکر از آنها افزود: فکر میکنم شما که در این شرایط برای دیدن این فیلم قدم رنجه کرده‌اید و به سینما آمده‌اید ناراضی از سینما بیرون نخواهید رفت و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

وی در ادامه با تقدیر از حمایت همسرش افزود: می‌گویند که حضرت ایوب صبر خیلی زیادی داشت و در طول تاریخ به این صبرش معروف است. من معتقدم که  همسر هنرمندان در صبر و صبوری از  حضرت ایوب  الگو گرفته اند . زنی را تصور کنید که همسر، دختر و پسرانش همگی کارگردان و در عالم سینما هستند. واقعا این مسئله صبر وحشتناکی می‌طلبد و من به همراه دخترم زهرا، با اجازه از شما مخاطبین عزیز اکران این فیلم را به همسرم و مادر زهرا تقدیم می‌کنیم به خاطر تمام زحماتی که به خاطر ما کشیده‌اند و راه دیگری جز این برای تشکر از ایشان ندارم.

علی شاه حاتمی با تاکید بر مستقل بودن فیلم افزود: این فیلم به اندازه یک ریال از هیچ سازمان، ارگان و هیچ فردی کمک نگرفته و کاملا مستقل ساخته شده است. در پایان می‌خواهم صمیمانه از زحمات بچه‌های تیم هنر و تجربه تشکر کنم چون می‌دانم برای برنامه‌ریزی و اکران این فیلم شبانه روز زحمت کشیدند.

در جهنم باران نمی‌بارد 1

زهرا شاه حاتمی نویسنده و کارگردان فیلم نیز که برای اکران فیلمش از امریکا به ایران آمده بود  با تشکر از حضور مخاطبان گفت: حضور شما برای من یک دنیا ارزش دارد. من این فیلم را بدون زحمت‌های پدرم و حمایت‌های همسرم نمی‌توانستم بسازم و همین جا از پدرم بسیار تشکر می‌کنم همینطور از تمام عوامل کار که با تمام وجود کنارم ایستادند و بدون توقع کار کردند، ممنونم.

وی ادامه داد: همانطور که پدرم گفتند همیشه باید از مادرم تشکر کنم و من هم از مادرم ممنونم که همیشه کنارم بوده است. امیدوارم که فیلم را دوست داشته باشید و از شما خواهش می‌کنم اگر فیلم را دوست داشتید به دوستانتان هم پیشنهاد بدهید که بیایند و این کار را ببینند چرا که این فیلم  متعلق به سینمای مستقل است و زمان محدودی هم اکران خواهد شد و امیدوارم که از فیلم لذت ببرید.

در این مراسم شخصیتهای همچون حسن فتحی، رضا پور حسین، کاظم چلیپا، احمد طالبی نژاد، کیهان ملکی، هوشنگ گلمکانی، مصطفی رزاق کریمی، مسعود سفلایی و جمعی از شخصیتهای فرهنگی و هنری حضور داشتند.

اکران فیلم سینمای در جهنم باران نمی بارد از 24مرداد در گروه سینمایی هنرو تجربه آغاز شد.