به گزارش هنرآنلاین، فیلم کوتاه «آخرین وسوسه» به نویسندگی، تهیه و کارگردانی علی سعادتمند به بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم LA SHORTS  در کشور آمریکا راه یافت.

جشنواره LA SHORTS ، از معتبرترین و بزرگ‌ترین جشنواره‌های بین‌المللی فیلم کوتاه و مورد تأیید جشنواره‌های اسکار، آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا بفتا، آکادمی سینما و تلویزیون کانادا ACCT ، آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک یا اسکار اسپانیا GOYA است. این رویداد، بیش از 350 فیلم را به نمایش می‌گذارد و هر ساله ده‌هزار شرکت‌کننده از جمله متخصصان صنعت هالیوود و فیلمسازان مستقل ناشناخته در حال ظهور را به خود جذب می‌کند. 68 فیلمساز LA SHORTS  نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌اند که 17 فیلم، اسکار را به خانه برده‌اند.

بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شورت لس‌آنجلس از 17 تا 28 جولای 2024 (27 تیر تا 7 مرداد 1403) برگزار خواهد شد.

علی سعادتمند، نویسنده، عکاس و کارگردان سینماست. سعادتمند پیش از ساخت این فیلم، تجربه کارگردانی مستندهای «صورتک»، «دوربین کوچک، فیلم بزرگ» و فیلم‌های کوتاه «نقاب‌ها»، «نفرین»، «نقطه صفر» و «دِوِلوپ» را نیز در کارنامه دارد.

آخرین

در خلاصه داستان «آخرین وسوسه» آمده است: «بیرون از اینجا فقط مرگ منتظر منه. حق رفتن ندارم؛ یه زنجیری پای منو به این جهنم بسته.»

علیرضا نیکخواه، مجتبی شفیعی و یگانه محمدی در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته‌اند.