به گزارش هنرآنلاین، پیش ازنمایش فیلم محمد متین اوجانی کارگردان این فیلم سینمایی ضمن خوشامدگویی به حاضران گفت:«ساخت فیلمی که شبیه آثارکمدی روز سینمای ایران نیست و حال و هوای خاص خودش را دارد آسان نیست. این فیلم هم مشکلات خاص خودش را داشت. اما خوشحالم که اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند من به این شکل رقم خورد.»

اوجانی در ادامه ازفریده سپاه منصور بازیگر نقش اصلی این فیلم سینمایی دعوت کرد تا روی صحنه برود. اوجانی پیش از تقدیر از فریده سپاه منصورتاکید کرد:« افتخاری بود کنار خانم سپاه منصور در این فیلم زندگی کردم. هنرمندی که در مکتب تئاتر بزرگ شدند و من لحظه لحظه فیلم از او یاد گرفتم.»

فریده سپاه منصور که با تشویق حضارروی سن آمد، در جملات کوتاهی گفت :« وقتی می خواهم در یک جمع حرف بزنم، هول می شوم، من فقط بلدم بازی کنم. خواهش می کنم این فیلم را تبلیغ کنید، چرا که بسیار متفاوت است. از آقای اوجانی بسیار سپاسگزارم که من رابرای بازی در این فیلم دعوت کرد و باعث شد که یک کار متفاوت بازی کنم.»

علیرضا استادی دیگر بازیگر اصلی این فیلم سینمایی نیز گفت: « امیدوارم که از دیدن این فیلم که حاصل تلاش های مستمر سینمای مستقل است لذت ببرید. خاطرم هست محمد متین اوجانی دو سال قبل، مثل بسیاری از کارگردان های دیگر درگیر پیدا کردن سرمایه گذار بود و دغدغه این را داشت فیلمنامه ای که نوشته بود را بسازد و روزی روی پرده سینما ببیند. از بچه های پشت صحنه سپاسگزارم. از بزرگانی مثل استاد محمود سماک باشی، خانم فریده سپاه منصورکه ولی نعمت ما بودند. امیدوارم سال های سال سایه ایشان بالای سر فرهنگ، هنر و ادب این سرزمین باشد و از خانواده محترم داوود نژاد ممنونم و جای محمد رضا داوود نژاد عزیز امشب در میان ما خالی است.»

زهرا داوود نژاد هم در صحبت های کوتاهی گفت:« واقعا این فیلم حاصل عشق است، عاشقانه کار کردن تک تک افراد حاضر در پشت صحنه و جلوی دوربین. هر چند که اگر هنوز آدم ها به عاشقانه های دو سال پیش شان پایبند نباشند، ولی زمانی که ما این فیلم را می ساختیم، همه افراد به عاشقانه ترین شکل ممکن با هم یک کار واحد را انجام دادیم و من خیلی برای این فیلم شریف احترام قائلم و تشکر می کنم از آقای اوجانی برای اینکه این نقش را به من دادند.»

روناک برخوردار دیگر بازیگر این فیلم سینمایی نیز گفت:« در این فیلم همه با هم همدل بودیم و یکی از دلایل برکت پروژه وجود بزرگانی مثل محمود سماک باشی، محمد فوقانی، علی استادی، زهرا داوود نژاد، محمد رضا داوود نژاد و گل سر بد ما خانم فریده سپاه منصور بود که برای اولین بار نقشی به این زیبایی را بازی کردند که نمی دانم چرا تا به امروز چنین نقشی به ایشان پیشنهاد نشده بود.»