"گروه سینمای هنرآنلاین": سالهاست مردم مظلوم فلسطین زیر ظلم بی حد و حصر رژیم‌صهیونیستی قرار دارند؛ برای مقابله با این ظلم تاریخی، عملیات «طوفان الاقصی» به دست مجاهدین فلسطینی طراحی و در تاریخ 15 مهر (هفتم اکتبر) ماه اجرایی شد؛ طی این عملیات خسارت‌های فراوانی به رژیم غاصب وارد شد و همچنین به سیاق 75 سال گذشته، ماشین نسل‌کشی صهیونیست‌ها بیش از پیش فعال شد و این رژیم ستمکار هزاران زن و کودک را بعد از این عملیات به خاک و خون کشید. اما ضربه بازگشت ناپذیری به واسطه این عملیات بر اشغالگران وارد شد. به همین بهانه، برخی از آثار سینمایی با موضوع مقاومت فلسطین که در شبکه نمایش خانگی بازپخش شده‌است را از نظر می‌گذرانیم. 

 عیون الحرامیه

عیون الحرامیه

فیلم سینمایی «عیون الحرامیه» ساخته نجوی نجار، برگرفته از داستان واقعی عملیات مسلحانه‌ای است که در سال ۲۰۰۲ در منطقه‌ای به نام «عیون الحرامیه» صورت گرفت و در جریان آن ۱۱ سرباز اسرائیلی و ۲ شهرک‌نشین توسط یک مجاهد قناصه‌ به دست فلسطینی کشته شدند.

 

ابوزینب

ابوزینب

فیلم سینمایی «ابوزینب»به کارگردانی علی غفاری و با بازی مهدی فخرالدین و عماد شفق، ماجرای مقاومت یک خانواده لبنانی در سال‌های اشغال این کشور به دست نیروهای رژیم‌صهیونیستی است. این فیلم روایتگر ایثار و فداکاری مادر خانواده‌ای‌ است که با تحمل رنج‌های فراوان، رازی را در سینه نهفته دارد.