به گزارش هنرآنلاین، سی و سومین قسمت از برنامه «کار خونه» ‌روایت داستان زندگی کبری حسن زاده، ساکن شهر ارومیه استان آذربایجان غربی است، که به همراه همسرش یوسف زارع در حیطه تولید پوشاک زنانه و مردانه فعالیت دارد.

حسن زاده و همسرش توانسته‌اند با توجه به ظرفیت‌ها و فضاهای موجود در منطقه دو ارومیه، کارگاه نود متری‌شان را راه اندازی کنند، و باعث ایجاد اشتغال برای بیست و چهار نفر  در این شهر شوند. از این تعداد ۱۰ نفر در کارگاه و ۱۴ نفر در منزل، مشغول خیاطی هستند. حسن زاده توانسته به بیش از ۱۰۰ نفر خیاطی را آموزش دهد؛ همچنین او راهبر شغلی کمیته امداد امام خمینی(ره) است و باعث اشتغالزایی برای خانواده‌اش، زنان بی سرپرست و بد سرپرست شده و توانسته است آن‌ها را به خودکفایی برساند.

در این قسمت از مستند، رضا مهرافروز مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان غربی، ضمن بازدید از طرح اشتغالزایی، رضایی درباره بررسی راهکارهای ساماندهی و حمایتی از مشاغل خانگی توسط کمیته امداد صحبت خواهند کرد.

هدف از ساخت مستند «کار خونه» حمایت از مشاغل خانگی‌ست که به عنوان کسب و کار برای ایجاد درآمد در خانواده نقش مهمی ایفا می‌کنند.

مستند «کار خونه» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی، کارگردانی رضا داستانی و با مدیریت هماهنگی آزاده بهرامی که سی و سومین قسمت آن پنجشنبه ۲۶  مهر حوالی ساعت ۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.