گروه رادیو و تلویزیون خبرگزاری هنر ایران: چه خبری خوش‌ تر از این که بالاخره خانم‌ها به برنامه جوکر پا گذاشتند و به این ریالیتی شو پرطرفدار رنگ و بوی تازه‌ای بخشیدند. در فصل دوم جوکر2 که هفته گذشته از پلتفرم فیلیمو پخش شد. احسان علیخانی بعد از مدت‌ها به وعده خود عمل کرد و حالا بانوانی را که سال‌ها در عرصه سینما و برنامه‌های کمدی فعالیت داشتند به برنامه جوکر دعوت کرد.

پیش از پخش جوکر با حضور بانوان به علت محدودیت‌ها در شوخی‌ها هیچ کس فکر نمی‌کرد این برنامه ممکن است خنده‌‌دار و جالب باشد. اما با پخش قسمت اول این برنامه، بانوان شرکت کننده ثابت کردند که اتفاقا با همین محدودیت‌ها می‌توان موقعیت‌های جذابی خلق کرد که خیلی خلاقانه‌ و فکر شده‌‌تر و در کنار کمدی بودن، برای تمامی خانواده سرگرم کننده باشد.

جدا از شوخی‌های بامزه آن‌ها، رنگ‌ها و طرح‌هایی که شرکت‌کنندگان برای لباس‌های خود انتخاب کرده بودند مثل لباس‌های آقایان در سری قبل بسیار شاد و رنگارنگ بود و جنس لباس‌ها همگی راحت و سبک بود تا علاوه بر زیبایی بصری، حس و حال برنامه هم خودمانی و دورهمی باشد.

ژاله صامتی با آن مانتو مقنعه‌ای که بر تن داشت نقش یک ناظم مدرسه سخت‌گیر اما طناز را به خود گرفته بود.

متین ستوده با کت و شلوار کرم روشن و شال سبزوآبی یک ست بدون ریسک و ترکیبی از کلاسیک و کژوال را انتخاب کرد.

الیکا عبدالرزاقی شلوار و جلیقه‌ای با پترن گل‌دار و ترکیب رنگ نارنجی و سبز را پوشید که هم بسیار شاد بود و هم با رنگ پوستش همخوانی داشت.

نرگس محمدی مانتو و شلوار خاکی رنگ با پیراهن سفیدی را برگزید که انتخابی شیک برای حضور در چنین برنامه‌ای است.

رویا میرعلمی کت و شلوار آبی و سبز روشن با شال آبی رنگ با خط‌های قرمز و سبز ست کرده بود که سبکی کلاسیک داشت و در عین ملیح بودن به چهره او می‌نشست.

سوسن پرور هم با شخصیت شوخ و لحن شیرینش یک مانتو زرد گشاد و شلوار سبز رنگ طرح‌داری را انتخاب کرده بود که اتفاقا امثال دوباره ترند شده و ترکیب زرد و سبز تاثیر گرفته از رنگ‌های طبیعت است و این نکته را یادمان می‌اندازد که چیدمان رنگ‌های موجود در طبیعت در کنار هم همیشه انتخابی مطمئن و چشم‌نواز است.

ناهید مسلمی با مانتویی با نقش و نگار شرقی و رنگ زمینه قرمز و ست آن با شال و کفش قرمزش پر انرژی تر از همیشه دیده ‌شد.

گیتی قاسمی هم با پیراهن جلو بسته کوتاه و پر از گل‌های نارنجی رنگ با شاخه و برگ و دامن ساتن زرشکی ما را به یاد نقاشی خوش آب ورنگ می‌انداخت و انتخاب مناسبی برای مسابقه بود تا برای فعالیت داشتن آزاد و راحت باشد و بتواند به راحتی در هر موقعیت واکنش نشان دهد.

شرکت‌کنندگان خانم با شرکت در این برنامه هر چند که بسیار دست شان در شوخی بسته بود اما با جرات و جسارتی که در پوشش استایل خود داشتند هم بسیار با دکور برنامه جوکر هماهنگی داشتند و هم این نکته را به بانوان مخاطب یادآوری کردند که در هر سنی می‌توان رنگ‌های شاد پوشید و تیپ‌های متنوع زد.

 

نویسنده: آلما حقیقی