به گزارش هنرآنلاین، جایزه آینه‌دار دوران با همراهی مرکز فرهنگی تندیس، رویداد خلق اثر برای  نمایشگاه «صد تصویر تا صد سالگی» باستانی پاریزی را در دو بخش سفارش اثر (استادان) و رقابتی با هدف معرفی آثار و شخصیت این استاد تاریخ و ادبیات برگزار می‌کند. 

هنرمندان متقاضی بعد از ارسال درخواست شرکت به آدرس اینترنتی tandis@jayezetandis. ir و مشخص شدن موضوع تصویرگری برای آن‌ها، به رقابت برای حضور در نمایشگاه خواهند پرداخت و از میان آثار راه یافته به نمایشگاه، آثار برگزیده رویداد انتخاب و معرفی خواهد شد. 

آثار حاضر در نمایشگاه از میان هر دو بخش رقابتی و غیر رقابتی (سفارش اثر) خواهند بود. در بخش نمایشگاهی این رویداد تکنیک آثار آزاد است و ابعاد آثار برای حضور در نمایشگاه باید۴۰*۳۰ سانتی متر باشد. در بخش رقابتی امکان تغییر ابعاد وجود دارد و هچنین در این بخش، موضوع آثار از سوی دبیر خانه انتخاب و اعلام می‌شود. هنرمندان می‌توانند برای هر  بخش آثار جداگانه ارسال کنند. 

دوران

آثار راه یافته به بخش نمایشگاه ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال کمک هزینه دریافت می‌کنند و از میان آثار نمایشگاه به انتخاب هیئت داوران، آثار منتخب برای حضور در نمایشگاه «از پاریز تا پاریس» معرفی و خریداری خواهد شد. 

در بخش غیر رقابتی هم مبلغ ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال برای سفارش هر اثر و  ۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال هم پس از  انتخاب اثر برای حضور در نمایشاه «از پاریز تا پاریس» در نظر گرفته شده است. 

این رویداد به دبیری سیدعباس دعایی و دبیری هنری اکبر نیکان‌پور برگزار می‌شود. علی‌اکبر صادقی، مصطفی گودرزی، کوروش پارسانژاد، محمدرضا دوست‌محمدی و مهنوش مشیری داوری آثار را بر عهده خواهند داشت. 

هنرمندان می‌توانند از دو مسیر پست الکترونیکی  tandis@jayezetandis. ir و شماره تلفن ۰۹۳۳۸۸۰۰۳۳۶ در شبکه‌های اجتماعی با دبیرخانه رویداد در اتباط باشند.