در معرفی این نمایشگاه آمده است: «آثار این نمایشگاه با تکنیک فتوگرافیک از مونتاژ عکس‌های مستند-خبری جنگ غزه با مجلات پرتیراژ جهان که بیشترین شباهت را با تصاویر مجلات دارند بدون آن که تیتر مجلات تغییر کنند، جایگزین شده‌اند. این مجلاتِ ری‌دیزاین‌شده مخاطب را از میان انبوهی از تیترهای متنوع تنها به یک موضوع مغفول مانده هدایت می‌کند و آن «کرامت انسان» در روزگاریست که بیش از هر زمان دیگری مورد هجوم قرار گرفته، هجومی که به نسل‌کشی یک ملت انجامیده است.»

زینب زندپور در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره دغدغه‌ای که موجب برپایی این نمایشگاه شده، گفت: بعد از اتفاقاتی که در هفت اکتبر شاهدش بودیم؛ مرزهای تیرگی و روشنی در این جنگ، روشن‌تر از قبل شد. به این ترتیب ما که جمعی از دانش‌آموختگان هنر در رویدادی با عنوان فلسطین و نقش من، کنار هم آمده بودیم، در رشته‌های مختلف ایده‌هایی را مورد پرداخت قرار دادیم.

 از آن‌جا که هنر معاصر در جهان، به‌سمت فضاهای میان‌رشته‌ای متمایل شده، ما عکاسان و طراحان گرافیک و تعدادی از هنرمندان حوزهٔ ادبیات نیز سعی بر اجرای ایده‌ها‌یی بینارشته‌ای و چندوجهی داشتیم و به ایده‌ای برای به تصویر کشیدن این فاجعه رسیدیم تا به کمک لنز عکاسان جنگ، چشم توده مردم را متوجه بحران انسانی کنیم، که بخش عمده‌ای از رسانه‌ها (مجلات)، انسان امروز را به موضوعاتی دیگر سرگرم کرده‌اند. 

افسانه قربانی افزود: ایده این نمایشگاه از جلد مجلات شکل گرفت؛ بازطراحی جلد مجلات، که با به‌کارگیری تکنیک فتوگرافیک از مونتاژ عکس‌های مستند-خبری جنگ غزه با مجلات پرتیراژ جهان که بیشترین شباهت را با تصاویر مجلات دارند بدون آن‌که تیتر مجلات تغییر کنند، جایگزین شده‌ باشند. فرآیند اجرای این ایده حدود هفت ماه به طول انجامید، مجلات ری‌دیزاین‌شده برای تأثیرگذاری بیشتر باید بیشترین شباهت را هم در فرم و هم در محتوا به جلد اصلی مجلات می‌داشتند. در نهایت باید گفت که آثار این نمایشگاه از ترکیب پنجاه‌ونه نسخهٔ اصلی جلد مجلات و شصت‌وهفت نسخهٔ بازطراحی شده   مجموعاً صدوبیست‌وشش اثر در ابعاد و شکل‌های متفاوتی از ارائه به نمایش درآمده است.

زندپور در بخش دیگری از صحبت‌هایشان، مخاطب هدف این نمایشگاه را اقشار مختلف جامعه معرفی کرد و بازخوردها از آن را این طور توصیف کرد: خوشبختانه بازخوردهای مثبت بسیاری نسبت به نمایشگاه وجود داشت، البته مانند هر فضای نمایشگاهی دیگری انتقاداتی هم وجود داشت که بسیار سازنده بود. در پایان از همکاری‌های صورت گرفته برای برپایی این نمایشگاه کمال تشکر را داریم.. 

نمایشگاه عکس گرافیک زینب زندپور و افسانه قربانی با عنوان «تیترها را دوباره بخوان!» در دو گالری استاد نامی و بهار خانه هنرمندان ایران همچنان برقرار است. علاقمندان می‌توانند همه روزه (به غیر از شنبه‌ها) از ساعت ۱۴ تا ۲۱ به این مجموعه فرهنگی مراجعه کنند.