به گزارش هنرآنلاین، این نمایش که روایت یکی از داستان‌های کهن ایرانی است مناسب کودکان بالای ۵ سال است. در روایت این قصه سعی شده تا با بهره‌گیری از مثل‌ها، اشعار و قصه‌های کهن ایران زمین و با زبانی طنزآمیز روایتی متفاوت از این قصه‌ی کهن ارایه شود.

محمود بهادری نویسنده و شیرین کاشفی و رامین بهادری کارگردان نمایش «زنگوله پا: یک روایت موزیکال» هستند.

همچنین محمدعلی افضلی‌فر، آریانا سنجابی، النا بیگلری و نسترن دانش‌خواهی گروه ‌بازی‌سازان و مینا مقامی‌زاده، آرین ناصری‌مهر، لیلا خسروی، ساناز امینی، بارمان اهورا و امیرمحمد انصافی بازیگری این نمایش را برعهده داشتند.

سهند بهادری و بارمان اهورا نیز آهنگ‌سازان نمایش «زنگوله پا: یک روایت موزیکال» هستند و اسامی گروه موسیقی عبارت است از: گیتار: سهند بهادری، کمانچه: علی جباری، کوبه‌ای: احسان سامانی‌منش، گیتار باس: سارا ربیعی، ترومبون: آراد نعمت‌الهی و آواز: شیرین کاشفی.

نمایش «زنگوله پا؛ یک روایت موزیکال» قصه‌ی بزی را روایت می‌کند که به همراه سه بزبچه‌ی خود (شنگول، منگول و حبه‌ی انگور) زندگی خوبی را می‌گذرانند، اما با ورود گرگ همه چیز تغییر می‌کند. گرگ در تلاش است تا بزبچه‌ها را شکار کند و در این راه هیچ تلاشی را فروگذار نمی‌کند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: طراحی لباس: سمانه حسینی، طراحی ماسک و گریم: حسین تبریزی، طراحی حرکت: مهبد فیضی، گروه ایده‌پردازی و ساخت دکور: سمانه حسینی، رامین بهادری، امیرعباس کبوترصحرایی، مهدی نعمتی‌مقدم و پریسا نعمتی‌مقدم. نور و صدا: حسن یوسفی، دوخت لباس: سمیه خواسته، طراحی پوستر، بروشور و ویدئو: رامین بهادری.

نمایش «زنگوله پا؛ یک روایت موزیکال» شهریور و مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰ در سالن سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان خالد اسلامبولی (وزرا سابق) اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۳۸۹۸۸۸۱۸۷ تماس بگیرند.

یادآوری می‌شود نمایش «زنگوله پا؛ یک روایت موزیکال» سال ۹۹ برگزیده بخش بازیگری مرد و زن، متن، کارگردانی، موسیقی و گریم از ششمین جشنواره شهر شده است.

زنگوله1