به گزارش هنرآنلاین، «مجلس زنانه رختشورشاه» به کارگردانی علی یدالهی که با تهیه کنندگی کامیار رضاخواه و اشکان یزدانی ثانی و حضور رضا پسندیان به عنوان مجری طرح برای اجرا در سالن عمارت نوفل لوشاتو آماده می شود، به طور رسمی پوستر خود را با طراحی وحید اسلامی عرب؛ هنرمند گرافیست و تصویرساز، رونمایی کرد.

وحید اسلامی عرب طراح پوستر و بروشور این نمایش متولد 1349 و از جمله هنرمندان رشته گرافیک و تصویرسازی است که با شرکت های تبلیغاتی اشاره، داروک، بادکوبه و دی ام ان، همچنین شرکت دارویی ویتابیوتیکس بع عنوان تصویرساز و گرافیست همکاری دارد. او که گرافیک را از هنرستان هنرهای تجسمی آغاز کرده و لیسانس نقاشی دانشگاه هنرهای زیبا دارد با اساتیدی همچون بیژن جناب، مجید بلوچ، علیرضا مصطفی زاده،... به عنوان تصویرساز همکاری داشته است.

«مجلس زنانه رختشورشاه» با حضور بازیگران مطرح نمایش های کمدی و ایرانی همچون شهرام مسعودی، کاظم برزگر، میلاد رمضانی(ورجاوند)، آزیتا نوری وفا، مهشید ناصری، آرزو کریمی زند، مهتاب باجلان، طاهره بهرامی نهادفر و آساره هداوند نگاهی طنز به وقایع یک روز قبل از تاجگذاری احمدشاه قاجار دارد.

در بخش روابط عمومی و تبلیغات این نمایش زهرا شایان‌فر مدیر روابط عمومی و تبلیغات، طراح تیزر، موشن و اقلام تبلیغاتی بهرام شادانفر، عکاس محبوبه فرج الهی، تبلیغات مجازی شیرین حمزه و طراح پوستر و بروشور وحید اسلامی همکاری دارند.

نمایش «مجلس زنانه رختشورشاه» از روز یک شنبه 25 شهریور ماه جاری در ساعت 19:40 اجرای خود را در عمارت نوفل لوشاتو آغاز خواهد کرد.

علاقه مندان می توانند بلیت روزهای نخست اجرای این نمایش را با تخفیف ویژه آغاز اجرا همراه است، از طریق سایت تیوال به نشانی http://www.tiwall.com/p/rakhtshourshah3  تهیه کنند. 

«مجلس زنانه رختشورشاه»  مجلس زنانه در گونه نمایش های ایرانی است که با حضور مردان روی صحنه میرود. نقش پوشی، زن پوشی و مردپوشی که از تکنیک های بازیگری در نمایش های کمدی ایرانی به شمار می روند در این نمایش مورد استفاده قرار گرفته اند.