به گزارش هنرآنلاین، این نمایش نوشته امیر رضا کوهستانی روایت نادیا و اندرو ؛ زوجی عاشق که بعد از ۵ سال زندگی به علت آنچه آنرا کشف تجربه ای تازه در ارتباط با هم میخوانند تصمیم به جدایی گرفته که این موضوع پایه گذار تجاربی عجیب در طول یکصد سال زندگی فرزندان این خانواده می شود.

فرزانه محمدی ، آزیتا مومنیان ، مهدی اصغریان، سمیرا روهنده ، بهار امانتی ، محمود گودرزی خوانگران این اجرا هستند.همچنین بهار امانتی تهیه‌کننده، هلیا جولایی مقدم نور و اتاق فرمان و مهدی سربازی مدیر روابط عمومی این اثر را بر عهده دارند.

دست نوشته مهدی اصغریان کارگردان اجرا:

در طول تاریخ حیات بشر ، همواره برخورد با اولین رخداد ها برای انسان جستجوگر پایه گذار مفهومی عمیق بود به نام تجربه ؛چه از کشف رابطه ای علت و معلولی در توالی دو امر یکسان که فلسفه را معنا داد و چه اولین مشاهدات انسان خردمند در طول عمر چندین ساله اش که زیستن را معنا دادو چه اولین نگاه دو انسان به هم که با تبلور محبتی درونی عشق را معنا داد اری ، به راستی انسان خلق شد تا بهای حق زندگیش را در تلاطم تکرار رخداد ها ؛ اتفاقات و ناملایمات با تجربه بپردازد و این چنین شد که موی سپید : سرمایه ای شد گران ....

نمایشنامه خوانی« تجربه های اخیر» ۲۵ و ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ به مدت 70 دقیقه در سالن اصلی نمایش فرهنگ سرای ابن سینا اجرا و علاقه مندان جهت تهیه بلیت اجرا می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.