به گزارش هنرآنلاین، این نمایش قرار است در پاییز ۲۰۲۵ در شهر نیویورک توسط کارگردان تحسین شده بریتانیایی جیمی لوید به روی صحنه برود، کارگردانی که تاکنون چهار جایزه تئاتر اولیویه و دو نامزد جایزه تونی را در کارنامه دارد و در آخرین نمایش خود در تئاتر برادوی نمایش «خانه عروسک‌ها» را با بازی جسیکا چستین کارگردانی کرده است.

بازیگران نمایش «در انتظار گودو»» در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که از اینکه با هم روی صحنه هستیم و با جیمی لوید بزرگ در یکی از نمایشنامه های مورد علاقه خود کار می‌کنیم، بسیار هیجان‌زده‌ایم.

 الکس وینتر  نیز در این نمایش با کیانو ریوز همبازی است. این دو پیش از این در سال ۱۹۸۹ در فیلم کمدی تخیلی «ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد» در کنار یکدیگر ظاهر شده بودند که دنباله‌های این فیلم در سال ۱۹۹۱ و ۲۰۲۰ نیز اکران شد.

ریوز

در نسخه جدید از نمایش معروف و کلاسیک «در انتظار گوردو» قرار است ریوز در نقش استراگون و وینتر نقش ولادیمیر بازی کنند.

جیمی لوید کارگردان سرشناس تئاتر نیز در بیانیه‌ای گفت: همکاری با کیانو ریوز و الکس وینتر در شاهکار عالی ساموئل بکت که یکی از بهترین نمایشنامه‌های تمام دوران محسوب می‌شود، باعث افتخار است.

از آثار لوید به عنوان کارگردان نمایشی که بارها جایزه برده می‌توان به «رومئو و ژولیت»، «سانست بلوار»، «تاثیر»، «خانه عروسک»، «مرغ دریایی»، «سیرانو دو برژاک»، «خیانت» و … اشاره کرد

.چهره‌های سرشناس هالیوودی از جمله دنزل واشنگتن، رابرت داونی جونیور، جورج کلونی و جیک جیلنهال نیز سال آینده در نمایش‌های مختلف روی صحنه تئاتر خواهند رفت.