به گزارش هنرآنلاین، اجرای نمایش «غاز طلایی» که با مشارکت فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود، پنجمین نمایش آموزشگاه گروه تئاتر مستقل است که در این دوره از اجراهای آموزشی – پنجمک به اجرا در می آید.

این نمایشنامه نوشته پائول سیلز و ترجمه حسین فدایی حسین است که مریم کاظمی آن را طراحی و کارگردانی کرده است.

هنرجو بازیگران این نمایش بهار جدیدی، مدیسا حسامی، آریو حقوقی، نفس سیبی، نازلی شیرعلی زاده، النا مبینی، سلوا مقدم، رایان ملکزاده و درسا نقی زاده هستند. 

این گروه را مهراد زمانی به عنوان مربی همراه و بازیگر بزرگسال همراهی می کند.

موسیقی این نمایش را فرید نوایی، طراحی لباس را مژگان عیوضی، طراحی پوستر و بروشور را پریسا فلاح زاده، طراحی گریم و ماسک را افسانه قلی زاده، مدیر روابط عمومی زهرا شایان فر، ساخت تیزر و تصویربرداری را بهرام شادانفر بر عهده دارند.

مجری گریم شهره کاظمی ، دوخت لباس فرحناز معیری، دستیاران و مربیان مهراد زمانی، فربد تجویدی، عرفان میدانلو و نازنین صفا، کارآموز مربی آذین معتمدی، مدیران صحنه آذین معتمدی، سارینا سالاریان، میلاد رضایی و مریم ذکاوتی در این نمایش همکاری دارند.

نمایش غاز طلایی روز سه شنبه یکم خرداد در ساعت 18، روز چهارشنبه دوم خرداد در دو نوبت 17 و 19 اجرا می شود و علاقه مندان می توانند بلیت این اجرا را از طریق سای تیوال تهیه کنند.

شماره تلفن های گروه تئاتر مستقل 09190776098 و 09051116692 برای هماهنگی و رزرو پاسخگوی مخاطبان و علاقه مندان نمایش های کودک و نوجوان است.