به گزارش هنرآنلاین، کنسرت ارکستر سمفونیک تهران که پیش از این قرار بود پنجشنبه و جمعه- ۲۹ و ۳۰ شهریورماه ساعت ۲۱:۳۰ با رهبری آرش گوران به عنوان رهبر مهمان در تالار وحدت روی صحنه برود، با استقبال مخاطبان و اتمام بلیت‌ها، برای اجرا در روز چهارشنبه- ۲۸ شهریورماه- نیز تمدید شد.

در این کنسرت قرار است ارکستر سمفونیک تهران رپرتواری متفاوت با آثاری از لئونارد برنستاین، گئورگی سْویریدوف، آرام خاچاطوریان و آرتورو مارکز را در تالار وحدت روی صحنه ببرد.

آرش گوران رهبر ارکستر، مدیر هنری، آهنگساز و پیانیست ایرانی است که نزد استادان مشهوری مانند مارک استرینگر، هوریا آندریسکو ، رودیگر بُن و کریستین فُن گِقن آموزش دیده‌ است. گوران سابقه رهبری ارکستر فیلارمونیک ایرانیان، ارکستر جوانان «موسیقی زمان»، ارکستر ملی ایران و ارکستر «سیاوش» به سرپرستی همایون شجریان را دارد و در حال حاضر به عنوان رهبر ارکستر و مدیر هنری ارکستر فیلارمونیک تهران فعالیت می‌کند.

ارکستر سمفونیک تهران سال ۱۳۲۲ توسط پرویز محمود پایه‌گذاری شد. دوران طلایی این ارکستر در سال‌های ۱۳۵۱ تا ۱۳۵۷ و به رهبری فرهاد مشکوة سپری شد، این ارکستر اکنون زیرمجموعه بنیاد فرهنگی هنری رودکی است و با رهبری دائم منوچهر صهبائی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.