محمدصادق باطنی، مدیر شبکه‌های امید و کودک، در گفت‌وگو با هنر آنلاین، باشگاه امید را مسیری جدید برای یافتن استعدادهای هنری و رسانه‌ای خواند و از تبدیل این باشگاه به مهم‌ترین تشکل هنری و رسانه‌ای کشور خبر داد و گفت: خوشبختانه از ابتدای دوره جدید شبکه امید، بر بازطراحی این باشگاه اقدامات ویژه‌ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه اعضای باشگاه از سراسر کشور در باشگاه امید مشغول به فعالیت هستند، عنوان کرد: انواع برنامه‌های آموزشی، تربیتی، معرفتی و اردو برای اعضای باشگاه در حال انجام است و سهمی از آنتن تولیدات شبکه امید در دست خود نوجوانان است.

رئیس شبکه کودک خاطرنشان کرد: در بخش رادیو مدرسه و در هر قسمت ۳۰ الی ۴۰ نوجوان در آن تولید محتوای صوتی می‌کنند و برنامه "جدی بگیریم" نیز در اختیار باشگاه امید مشهد است و محتواها به آنتن می‌رسد.

باطنی با بیان اینکه امسال با عزم جدی‌تری فعالیت‌ها را دنبال می‌کنیم، گفت: یک وب اپلیکیشن را با مجموعه شاد ایجاد کردیم و اکنون بچه‌ه می‌توانند در سامانه شاد عضو شوند.

وی ادامه داد: در باشگاه امید ۱۲ کانال تخصصی در حوزه‌های مختلف هنر و رسانه وجود دارد و امسال نیز باشگاه امید جدی‌تر فعالیت خود را دنبال خواهد کرد و برنامه تلویزیونی "باشگاه امید" بازطراحی و از تابستان پخش خواهد شد.

رئیس شبکه کودک اظهار کرد: به زودی باشگاه امید به باشگاه نهال پیوند می‌خورد و در رده سنی کودکان دبستانی خواهد بود؛ در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد حوزه کودک در فضای هنر حداکثر تلاش خود را می‌کنیم.