گروه تئاتر خبرگزاری هنر ایران: نمایش«گالیله» به کارگردانی شهاب حسین‌نژاد این روزها در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته است. صدف اسپهبدی بازیگر نمایش«گالیله» در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین بیان کرد: تجربه نمایش «گالیله» بسیار عالی بود و کار کردن با آقای فرهاد آئیش یکی از آرزوهای من بود که خدا را شاکرم که این اتفاق رخ داد. معاشرت با آقای آییش یک کلاس درس است.

این بازیگر درمورد نقش خود در نمایش گالیله گفت: اتفاق جالبی که در این کار رخ داده، رابطه اضافه‌ای است که در متن اصلی نیست و بسیار کم به آن پرداخته شده است. من نقش کاراکتری به نام خانم سارتی را بازی می‌کنم و به نوعی برای همه سورپرایز است.

اسپهبدی در اشاره خبرنگار ما به جایزه جشن حافظ تئاتر و درخشش او بیان کرد: پشت این دیده شدن و موفقیت‌ها، سال‌ها کار و تلاش بوده است. چیزی که من یاد گرفتم این است که نه از تشویق‌ها به خودم غره شوم و نه اعتماد به نفس پایین داشته باشم. تمام تلاش من این است که یاد بگیرم و تجربیات متفاوتی در حوزه‌های سینما و تئاتر داشته باشم. من در هر کاری که وارد می‌شوم دوست دارم حداقل یک فردی باشد که حضورش در پروژه چیزی به من اضافه کند.

او در پایان به پروژه‌های سینمایی‌اش اشاره و عنوان کرد که سینمایی «هفتاد سی»، «قیف» و سریال «بازنده» را به اتمام رسانده است.

 

بیشتر بخوانید»»فرهاد آئیش: از بازی کردن در نقش‌های تاریخی می‌ترسم