به گزارش هنرآنلاین،اجرای «ماجراجویی نمایشگران جهان گرد» توسط گروه «آزمایشگاه تماشاگران تئاتر نارنجی» با همکاری موسسه دنیای اسطوره کودکی با رویکرد آشنایی با زبان و شخصیت های ملل جهان ، «آستریکس واوبلیکس»از کشور فرانسه و «پانچ وجودی» از کشور انگلستان در فضای موسسه ازتاریخ ۵اردیبهشت ۱۴۰۳ اجرا خواهد داشت.

این اجرا با تاکید بر پژوهش و ترویج کتاب خوانی، با الگوبرداری از شخصیت های ملل جهان درباره صلح و عدم تبعیض نژادی برای کودکان بصورت محیطی،مشارکتی،حرکتی و با زبان های فرانسوی وانگلیسی صورت می‌گیرد.

 این نمایش به نویسندگی:سجاد آقابابایی،مریم میرزایی، نگین اصغرزاده وکارگردانی سجاد آقابابائی بصورت حرکتی/مشارکتی و محیطی برای کودکان ونوجوانان اجرا می شود.

خلاصه داستان:«جهان گردان نمایشگر در ماجراجویی جدید خود وارد ایران شده اند. آنها از کشور آفریقا فیلی را پیدا کرده اند که از چندین رنگ بودن خود و تعجب دیگران ناراحت است که کودکان به او کمک می کنند که از ویژگی وتفاوت خود خوش حال باشد.»

در این اجرا مریم میرزایی،نگین اصغر زاده، ساجده آقادادی (اجراگران زبان فرانسه)،عطیه سعیدی،شراره نوری به ایفای نقش میپردازند.

مجری طرح:موسسه دنیای اسطوره کودکی ،مشاور هنری:دکتر فهیمه میرزا حسینی، طراح فضا: سجاد آقابابائی طراح پوستر : متین اصغرزاده، روابط بین الملل: بی‌تا صادق نژاد، دیگر عوامل این نمایش هستند.

موسسه دنیای اسطوره کودکی در خیابان شریعتی، بالاترازمیرداماد، روبه‌روی مترو شریعتی، کوچه آهور، پلاک ۳۶ واقع شده است. علاقه‌مندان برای حضور در این اجرای ویژه کودکان می‌توانند از سایت تیوال بلیت تهیه کنند.