به گزارش هنرآنلاین، «قصه‌ی خوبان» نوشته مجید ملامحمدی، «فواره گنجشک‌ها» نوشته محمود پوروهاب و «روز حسین (گفتنی‌های عاشورا برای تو)» نوشته غلامرضا حیدری‌ابهری هر سه از انتشارات جمکران، «تن تن و سندباد (رمان نوجوان)» نوشته محمد میرکیانی از انتشارات قدیانی، «خودت پژوهش کن» نوشته خاطره بهی و «پهپادها؛ پرندگان هدایت‌پذیر» به نویسندگی مارتین جی دوئرتی و ترجمه حسین طلایی هر دو از انتشارات طلایی، «تنبل نباش! (کتابی درباره‌ی مقابله با تنبلی) به نویسندگی سو گریوز و ترجمه مریم رونق و «شریک باش! (کتابی درباره‌ی مشارکت)» نوشته سو گریوز و ترجمه آزاده دهقانی هر دو از انتشارات شورا، عنوان‌ کتاب‌هایی هستند که به بیش از هزار مرکز فرهنگی هنری کانون ارسال شده است.

همچنین کتاب «هوش مصنوعی برای دانش‌آموزان» و «هوش مصنوعی برای معلمان مدرسه» هر دو نوشته رزلاکین، کارین جورج و ماتلو چوکوروا و ترجمه حمیدرضا کفاش از انتشارات عابد، «به صحرا شدم عشق باریده بود» نوشته غلامعلی حدادعادل، «پیامبر و ابر»، «پیامبر و ماه»، «پیامبر و زمین» و «پیامبر و موریانه» نوشته مهناز فتاحی و هر پنج عنوان از دفتر نشر فرهنگ اسلامی و «قصه کربلا» نوشته مهدی قزلی از انتشارات شهید کاظمی دیگر کتاب‌های ارسال شده به مراکز کانون در سراسر کشور است.

این کتاب‌های علمی و مذهبی از سوی دبیرخانه کمیته بررسی کتاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخاب و سپس از دیگر ناشران خریداری و به ۱هزار و ۳۹ مرکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور ارسال شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته ملی کودک را ۱۴ تا ۲۰ مهر ۱۴۰۳ با شعار «برای کودکان برای آینده» در سراسر کشور برگزار می‌کند.