به‌گزارش گروه ادبیات خبرگزاری هنر ایران - دوره‌های آموزشی ویراستاری و نویسندگی با عنوان «از ویرایش تا آرامش» توسط اساتید دانشگاه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز به صورت مجازی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، دوره‌های آموزشی ویراستاری و نویسندگی با عنوان «از ویرایش تا آرامش» توسط مرضیه مرادی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

این استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز درمورد برگزاری اهمیت دوره‌ای آموزشی از «ویرایش تا آرامش» گفت: با گذراندن این دوره می‌توانید در ابعاد مختلف نویسندگی و زندگی پیشرفت کنید. این دوره به‌دنبال تغییر سبک در زندگی شما با ادبیات است.

وی ادامه داد: مزایای این دوره شامل آموزش ویرایش مقدماتی، آموزش نگارش مقدماتی با تغییر سبک زندگی ، آموزش آماده سازی متن در ورد و ترفندهایی در ورد، آموزش عروض و قافیه شعر است.

مرادی افزود: مخاطبان با ثبت نام در این دور عضو یک کانال پادکست مرتبط با ادبیات می شوند که بسیاری از مطالب در آن قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که سه مدرک معتبر گذراندن دوره‌های بیان شده ، همچنین ارسال بسته آموزشی نقشه راه با کتاب خودآموز برای ارزیابی و تمرین گام‌به‌گام برای مخاطبان ارسال می‌گردد.