سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "رئال" نوشته و کار عاطفه کوشکی از امروز 9 آبان‌ماه در سالن مستقل تهران به صحنه می‌رود. عاطفه کوشکی با ارائه توضیحاتی در رابطه با این نمایش به خبرنگار هنرآنلاین گفت: ایده اصلی این کار در مورد آزار دیدن و آزار رساندن افراد به یکدیگر است.

او ادامه داد: این ایده نیازمند تحقیق بود و بر این اساس مطالعاتی را انجام دادم و به ابعاد خاصی از آن توجه کردم. این مساله جنسیت و یا طبقه خاصی را در بر نمی‌گیرد و در واقع ابعادی روانشناختی دارد.

کوشکی با اشاره به داستان این اثر گفت: این نمایش روایت‌گر داستان گروه نمایشی است که برای حضور در جشنواره آماده می‌شوند و با اضافه شدن فرد جدیدی به این گروه اتفاقاتی به وجود می‌آید.

این کارگردان جوان تئاتر، در رابطه با شیوه‌های اجرایی این اثر بیان کرد: داستان‌ها و اتفاقات نمایش به صورت موازی شکل می‌گیرند. این تو در تویی صحنه‌ها باعث شده تا هیچ قطعی در این اثر نداشته باشیم.

او افزود: نمایش بازی‌محور است و بازیگران نقش شخصیت‌های مختلفی را ایفا می‌کنند، بنابراین نقش مهمی در کار دارند. بیشتر متن و بازی‌ها این اثر را جذاب می‌کنند.

کوشکی در رابطه با اجرای این نمایش در سالن مستقل تهران عنوان کرد: این متن برای حضور در فجر استانی تولید شده بود، ما تمرینات طولانی و سختی را پشت سر گذاشتیم. برادران من در جریان کار بودند اما شرایط خاص اجرایی را برای من فراهم نکردند. من فیلم کارم را ضبط کردم و درخواست اجرای آن را دادم و خوشبختانه با اجرای آن به مدت یک هفته در تئاتر مستقل تهران موافقت کردند.

نمایش "رئال" نوشته و کار عاطفه کوشکی از 9 تا 15 آبان‌ماه ساعت 20 در سالن مستقل تهران واقع در ضلع شرقی چهار راه ولیعصر (تئاتر شهر)، خیابان رازی، نبش کوچه زند وکیل پلاک ۵۰ به صحنه می‌رود. رضا شاه کرمی، امیررحمان خسروی، عاطفه کوشکی و سحر یثربی بازیگران این نمایش‌اند.