به گزارش هنرآنلاین، با مذاکراتى که از مدتها پیش از جشنواره آغاز شد، امسال شرکت "مهرام" به عنوان حامی اصلی سی و ششمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر انتخاب شد.
حمیدرضا ابک، مدیر ارتباطات و روابط عمومی جشنواره با اعلام این خبر گفت: روال کار به این صورت بود که ابتدا نیازهای جشنواره با توجه به امکانهای موجود فهرست شدند و سپس مذاکره با شرکتها آغاز شد. با توجه به اینکه جشنواره تئاتر یک اتفاق ملی است، در زمینه اسپانسرینگ آن ظرافتها و نکتههایی وجود دارد که دایره مذاکره را محدودتر میکند چراکه ما اصرار داشتیم یک شرکت "ایرانی" حامی اصلی جشنواره باشد و ویژگیهای فرهنگی این اتفاق و جایگاه اهالی تئاتر را در خواستههای تبلیغاتیاش به رسمیت بشناسد.
ابک در پاسخ به این سوال که حمایتهای مهرام به چه شکل بوده افزود: یکی از حمایتهای مهرام اختصاص چندین بیلبورد تجاری در پرترددترین نقاط شهر به تبلیغ جشنواره و سایت فروش آن بود. فراموش نباید کرد که بیلبوردهای تجاری متفاوت از بیلبوردهاییاند که سازمان زیباسازی شهر تهران در اختیار جشنواره قرار داده است. ضمن اینکه مهرام امسال هزینه تامین نیروی انسانی و امکانات لازم برای تشریفات و کنترل بلیت در برابر کلیه سالنهای جشنواره و همچنین مبالغ مربوط به برخی هزینههای نرمافزاری و سختافزاری مورد نیاز جشنواره را نیز تامین کرد.