به گزارش هنرآنلاین، سازمان زیباسازی شهرداری تهران، شرکت بهرهبرداری مترو، شرکت اتوبوسرانی تهران، منطقه 11 شهرداری تهران و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اطلاعرسانی و تبلیغاتی هرچه پربارتر جشنواره نمایشهای آیینی و سنتی با هم همکاری داشتند.
سازمان زیباسازی شهرداری تهران با در اختیار گذاشتن تابلوهای تبلیغاتی و عرشه پل هوایی، شرکت بهرهبرداری مترو با به نمایش گذاشتن پوسترهای جشنواره در تمامی ایستگاههای مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی با نصب پوستر در خطوط اصلی BRT و شهرداری منطقه 11 با در اختیار قرار دادن فضای تبلیغاتی شهری به اطلاعرسانی و تبلیغ هرچه بیشتر این جشنواره کمک کردند.
در همین راستا گذر عکسی با به نمایش گذاشتن 60 فریم از بخشهای مختلف جشنواره در سالهای گذشته از جمله شبیهخوانی، تعزیه، نمایشهای بخش بینالملل و... در بلوار شهریار تا پایان جشنواره برپا شده است.