به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری سی و دومین جشنواره موسیقی فجر، مهدی وجدانی؛ مدیر روابط عمومی سی و دومین جشنواره بینالمللی موسیقی فجر درباره حضور رسانهها در این جشنواره گفت: از امروز فراخوان حضور رسانهها در جشنواره موسیقی فجر آغاز شده است. صرفاً رسانههای دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میتوانند درخواست خود را برای حضور در جشن بزرگ موسیقی ایران، به دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر ارسال کنند تا پس از بررسی به درخواستها رسیدگی شود.
وی تصریح کرد: اولویت ما در بخش رسانه برای این دوره از جشنواره شامل رسانههایی خواهد شد که دغدغه موسیقی داشته و به جشنواره موسیقی فجر پرداخته باشند. این رسانهها چه با رویکرد انتقادی و چه غیر انتقادی در جشنواره حضور خواهند داشت.
وی ابراز داشت: متأسفانه در ماههای اخیر که به این رویداد بزرگ موسیقایی نزدیک میشویم تعدادی برای دریافت کارت جشنواره اقدام میکنند که متأسفانه با بررسی عملکرد یک ساله آنان متوجه میشویم موسیقی نه تنها موضوع اصلی آنان نیست، بلکه اصلاً به این موضوع نیز نمیپردازند و صرفاً جهت حضور در جشنواره اقدام میکنند. این گروه از رسانهها اولویت سی و دومین جشنواره بینالمللی موسیقی فجر نخواهند بود.
وجدانی در ادامه گفت: در سی و دومین جشنواره بینالمللی موسیقی فجر برای رسانهها سهمیهای در نظر گرفته شده است که به اطلاعشان خواهد رسید.
وی ادامه داد: رسانههای متقاضی تا پایان وقت اداری روز سهشنبه 30 آذر مهلت دارند، آمادگی خود برای حضور در سی و دومین جشنواره بینالمللی موسیقی فجر طی نامه رسمی همراه با عکس و ممهور به مهر رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وجدانی در پایان افزود: وظیفه روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر این است که در جشن بزرگ موسیقی ایران پذیرای رسانههایی باشد که دغدغه آنها واقعاً موسیقی است.