به گزارش هنرآنلاین، مهدی مساح بیدگلی دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد درباره برگزیدگان نهایی این رویداد گفت: برگزیدگان در روز اختتامیه از رتبه کسب‌ شده‌ خود باخبر خواهند شد. تمامی برگزیدگان، ساعت ۱۸ روز پنجشنبه مورخ ۲۶ مهر به آیین اختتامیه جشنواره در سالن اصلی برج آزادی تهران دعوت هستند و در این مراسم مورد تقدیر ویژه قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: به تشخیص شورای سیاست‌گذاری جشنواره، برگزیدگان از رتبه کسب‌ شده خود در مراسم اختتامیه باخبر خواهند شد و جدول اعلام‌شده در بخش دونوازی بر اساس نام خانوادگی نوازنده اول و در بخش گروه ‌نوازی بر اساس نام گروه‌ها، به ترتیب حروف الفبا درج شده است و ترتیب اسامی اعلام‌ شده در جدول، به رتبه‌ کسب‌شده ارتباطی ندارد.

جاهد1

بیدگلی توضیح داد: امسال نیز علاوه بر رتبه‌های اول، دوم، سوم و شایسته تقدیر، بخش استعدادهای درخشان سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده و با انتشار جدول هدایای جشنواره، تمام تلاش خود را جهت حمایت‌های ویژه برای این افراد به‌کار گرفته ایم.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد در پایان گفت: برای تمامی عزیزان شرکت‌کننده ششمین دوره جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد، آرزوی پیروزی و سربلندی در عرصه موسیقی کشور دارم و امیدواریم از همین لحظه تمام تلاش خود را برای شرکت و کسب رتبه‌های شایسته‌تر در دوره هفتم این جشنواره به‌کار گیرند.

امیر جاهد