گروه موسیقی هنر ایران، محمد گلریز با نام اصلی محمد گلپایگانی خواننده خوش صدا و معروف موسیقی پاپ و سنتی ایرانی در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین ضمن ابراز تاسف از در گذشت اسماعیل هنیفه رهبر حماس گفت: من هم مانند تمام مردم انقلابی و آزاده ایران از شهادت اسماعیل هنیه متاسفم. این جنایت درماندگی و زبونی رژیم صهیونیستی را نشان می دهد. رژیم کودک کشی که در میدان جنگ در مقابل نیروهای مقاومت شکست خورده است و برای جبران تحقیر خود به هر جنایتی متوسل می­شود.

وی در ادامه افزود: همه این­ها نشان دهنده عجز و ناتوانی این رژیم است و تلاش  دارد با این ترورهای کور شکست­ های خود را توجیح کند. جبهه مقاومت تنها برای رضای خدا و احقاق حق مردم مظلوم پا به میدان مبارزه گذاشته است و این ترورها کوچک ترین تردیدی در آن­ها ایجاد نخواهد کرد.

این خواننده عرصه موسیقی سنتی با اشاره به اهمیت ابعاد سیاسی ماجرا گفت: از آنجا که این ترور در کشور دیگری انجام شده است از نظر سیاسی در ابعاد بین الملل بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت و  ترور یک شخصیت سیاسی در کشور دیگری، حسی از ناامنی  را در دنیا القا می کند. این ترس که هر آن ممکن است مقام­های سیاسی هر کشوری در سفرهای سیاسی مورد ترور قرارگیرند. هرچند که این موضوع از نظر مجامع بین الملل محکوم است و این که این رژیم با چه هدفی دست به این جنایت زده است خودش سوال مهمی است.

گلریز ادامه داد: رژیم صهیونیستی امروز به فلاکت افتاده است و کار به جایی رسیده است که تلاش می کند از این مسیر قدرت خود را به جهان اثبات کنند. من به عنوان عضو کوچکی از جامعه هنری مسئله را محکوم می­ کنم و از همه هنرمندان مانند گذشته دعوت می کنم تا به میدان بیایند و این مسئله را محکوم کنند و از مردم مظلوم و ستمدیده حمایت نمایند.