گروه موسیقی خبرگزاری هنر ایران: محمد گلریز خواننده انقلابی و پیشکسوت در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: شهادت آیت الله رئیسی و حضور پرشور مردم کشورمان در مراسم تشییع این شهید عزیزمان سومین مراسم عظیمی بود که بعد از رحلت امام خمینی«ره» و شهادت حاج قاسم سلیمانی در ایران ثبت شد. حضور سیل خروشان مردم تهران و سایر شهرهای ایران برای تشییع رئیس جمهور فقید کل دنیا را مات و مبهوت خود کرد و رئیس جمهورآمریکا را وادار کرد که به ملت ایران تسلیت گوید

این هنرمند با اشاره به ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین افزود: در آیه‌ 23 سوره رعد جمله جالبی نوشته شده بود که سنت الهی و نظام ربانی بر آن است که حق بر باطل غالب شود و در دین هیچ‍گونه تغییری به وجود نمی‌آید. ببینید این حرف را یک زمانی است یک نفر می‌زند دو نفر می‌زند اما الان 143 کشور دارند می‌گویند به مردم غزه ظلم می‌شود و ما باید کشور فلسطین را به رسمیت بشناسیم.

وی افزود: دیگر مثل قدیم نیست که هر کسی هر جنایتی بخواهد بکند. اکنون با پیشرفت تکنولوژی و زیاد شدن فضای خبررسانی و شبکه‌های اجتماعی، کوچکترین رویدادی که رخ می‌دهد سریع انعکاس داده می‌شود.

گلریز ادامه داد: ما نمی‌توانیم جلوی مردم را بگیریم مردم در فضای مجازی به سلیقه خودشان حرفشان را می‌زند ما باید منطقی فکر کنیم. اکثر مردم دنیا دارند می‌گویند این چه جنایتی است که دارد در حق مردم فلسطین می‌شود؟ وقتی که شواهد علنی نشان می‌دهد که رژیم صهیونستی دارد کودک‌کشی و نسل‌کشی می‌کند، یک مطلب منطقی که همه آن را تایید می‌کنند را اگر کسی قبول نکند محترمانه بخواهم بگویم یا اختلال حواس دارد یا کوتاه فکر است.

وی اضافه کرد: من مطمئنم آنهایی که بر علیه فلسطین اظهار نظر می‌کنند یا تحت فشار هستند یا وابسته به جایی هستند و منافعی دارند که نمی‌خواهد منافعشان به خطر بیفتد وگرنه مخالفت 5 یا 10 نفری که در مقابل سیل خروشانی که با مردم غزه همصدا شده‌اند هیچ است. مثل شهادت آیت الله رئیسی که 100 هنرمند در مراسم ایشان در تالار وحدت شرکت کردند،‌ امروز تمام مردم دنیا صادقانه از مردم رفح و غزه را حمایت می‌کنند.