سرویس مد و لباس هنرآنلاین: حمیدرضا نیکطبع، دبیر کمیسیون صنعت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و عضو جامعه متخصصین نساجی درباره جزئیات جلسه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با عباس مهدویمهر، مدیرکل بازرگانی صداوسیما به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: یکی از اهداف و رویکردهای مهم این جلسه، اهتمام برای بهره مندی بیشتر از ظرفیتهای اقتصادی و تبلیغاتی برندهای حوزه مد و لباس بود که به نوعی حمایت از اقتصاد ملی را نیز به دنبال خواهد داشت.
نیکطبع با اشاره به لزوم همراهی صداوسیما در راستای کمک به رونق بخش تولید و صنعت در عرصه مد و لباس کشور اظهار داشت: مدیرکل بازرگانی صداوسیما از تولیدکنندگان داخلی و صاحبان برند درخواست کرد تا با ساخت تیزرهای کوتاه سه دقیقهای و قرار دادن آن در اختیار صداوسیما، به افزایش مشارکت میان این دو نهاد کمک کنند و قول همکاری و مساعدتهای لازم در زمینه پخش این محصولات را به صاحبان برند داد.
دبیر کمیسیون صنعت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دیده شدن صنعت مد در نگاه صداوسیما را شعار اصلی برپایی چنین جلساتی برشمرد و تصریح کرد: حتی از سوی تولیدکنندگان حاضر در این جلسه، پخش اخبار تخصصی در حوزه مد نیز مطرح شد که مدیرکل بازرگانی صداوسیما این پیشنهاد را نیز قابل بررسی دانست.
او افزود: صداوسیما همچنان رسانهای پر مخاطب در کشور به شمار میرود و بی شک کمک به بخش تولید کالا و خدمات و فراهم آوردن زمینه تعامل بیشتر با شرکتهای تبلیغاتی از مهمترین رسالتهای آن بشمار میرود.
نیک طبع با اشاره به لزوم بررسی راهکارهای تبلیغات دستاندرکاران صنعت مد و لباس در صداوسیما اظهار داشت: یکی از مهمترین راههای معرفی هنر و صنعت ایرانی به آحاد جامعه، استفاده از فرصتهای تبلیغاتی در رسانه پرمخاطب صداوسیما است و امید است در راستای تداوم این جلسات، صاحبان برند و مدیران بخش صنایع نیز بیش از پیش به تولید برنامههای تبلیغاتی درخور ترغیب شوند.