سرویس مدو لباس هنرآنلاین: از آنجایی که در عصر حاضر استفاده درست از شبکههای اجتماعی نقشی بسیار زیادی در فروش و عرضه محصولات دارد، فراگیری اصول ابزاری همچون اینستاگرام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ میتواند برای افرادی که در زمینه طراحی و یا تولید زیور فعالیت دارند اما در کاربرد دیجیتال مارکتیگ بهویژه اینستاگرام مارکتینگ ضعفهایی دارند، مؤثر باشد.
از همین رو و نظر به تعطیلی برخی کسب و کارها در پی شیوع ویروس کرونا و اهمیت جایگاه شبکههای اجتماعی در تداوم فعالیتها، خانه طراحان زیورآلات ایرانی اقدام به برپایی دوره آموزش اینستاگرام مارکتینگ کرده است.
سرفصلهای این کارگاه آموزشی به شرح زیر است:
نرخ تعامل یا انگیجمنت چیست و چگونه محاسبه میشود؟
چهار لحظه حقیقت گوگل برای شروع تولید محتوا.
پرسونای مخاطب را چگونه درست تشخیص دهیم.
چرا محتوا پادشاهی میکند؟
انواع محتوا در اینستاگرام کدامند؟
استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام.
منظور از محتوای کاربرساز (UGC) چیست؟
انواع کمپینهای تبلیغاتی در اینستاگرام.
چگونه با کمپین تبلیغاتی مؤثر باعث افزایش فروش از اینستاگرام بشویم.
راهنمای افزایش فالوور واقعی از طریق بازاریابی محتوایی.
چگونه یک پیج استاندارد برای کسب و کار خود بسازیم.
امنیت پیج را بهطور کامل تأمین کنیم.
بیوگرافی اصولی بنویسیم.
قوانین هشتک گذاری در اینستاگرام.
UI پیج چیست چه تأثیری بر روی مخاطب دارد؟
اصول و قواعد کپشننویسی برای افزایش فالوور چیست؟
از الگوریتمهای جدید اینستاگرام چگونه برای رشد پیج استفاده کنیم؟
کدام مهمتر است؟ پست، استوری یا ای جی تی وی؟
در چه ساعتی پست بگذاریم؟
چگونه از CAT برای افزایش فروش استفاده کنیم؟
چطور برای افزایش بازدید سناریونویسی کنیم؟ پیشنیاز: برای گذراندن این دوره نیاز به پیشنیاز نیست اما بهتر است علاقهمندان حتماً کسب و کاری مرتبط با زیور داشته باشند.
علاقهمندان تا ۲۹ اردیبهشت فرصت دارند تا برای حضور در این کارگاه ثبت نام کرده یا جهت کسب اطلاعات بیشتر و هزینه دوره با واتس اپ و یا شماره 09381140449 تماس بگیرند.
تیزر این دوره را در ادامه ببیند: