به گزارش هنرآنلاین، در ششمین نمایشگاه بینالمللی پوشاک ایران، جدیدترین برندها، تولیدات و خدمات واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور عرضه و به نمایش گذاشته شده است.
حدود ۶۰ شرکت داخلی، ضمن ارائه جدیدترین کلکسیون های تولیدی خود، نوین ترین طرح های تولیدی برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی را مطرح و معرفی شدهاند.
نمایشگاه بینالمللی صنعت پوشاک ایران، دهها شرکت و واحد تولیدی، برترین تولیدات پوشاک، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه را در قالب طرح ها و رنگ های گوناگون ارائه کردهاند.
در این نمایشگاه یک برند ایرانی با ایجاد فضایی متفاوت در دنیای مد و پوشاک برای جوانان مستعد و علاقهمند به حوزه مد و خوشپوشی جهت انتخاب چهرههای تبلیغاتی خود و در صدد اشتغال در این زمینه با پویشی تحت عنوان "خوشتیپ کی بودی؟" ستارههای خوش پوش برند خود را انتخاب میکند. مسابقه انتخاب خوشپوش زاگرس پوش ابتدا در صفحه اینستاگرام این برند و با رای مردم آغاز می شود.
از امروز تا چهارشنبه 14 آذرماه رقابت دیگری به شکل مسابقه برای عموم آقایان بازدیدکننده از نمایشگاه بینالمللی تهران در سالن 38B غرفه زاگرسپوش آغاز خواهدشد که توسط داوران بینالمللی مدولباس، چهرههای هنری و کارشناسان سبک زندگی انتخاب میشوند. همچنین به برگزیدگان این رقابت آموزشهای لازم در زمینه مد، استایلینگ و تبلیغات داده خواهد شد تا بتوانند در آینده به صورت حرفهای در این رشته فعالیت داشته باشند.