سرویس مد و لباس هنرآنلاین: حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و رئیس هفتمین جشنواره بینالمللی مد و لباس فجر، درباره دلایل تفکیک بخش رسانه از جشنواره فجر به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: معرفی ظرفیتهای رسانهای در عرصه مد و لباس یکی از رسالتهای ماست که مشارکت مؤثر اصحاب رسانه و لزوم تعامل ایشان با طراحان، تولیدکنندگان، و مدیران سیاستگذار حوزه مد را تبیین میکند.
او افزود: تا به امروز موضوع توجه ویژه به نقش و جایگاه رسانههای دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی در عرصه مد و لباس از قلم افتاده بود.
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور تصریح کرد: ثمربخشی در بیشتر فعالیتهای عرصه مد و لباس کشور مدیون فعالیت اصحاب رسانه است و تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و همافزایی حوزه مد و پوشش و افزایش نقش رسانهها در مد پذیری مناسب جامعه را در راستای جشنواره "مد و رسانه" به شکل مجزا از جشنواره فجر را در دستور کار قرار دادهایم.
نخستین جشنواره مد و رسانه به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، اردیبهشتماه سال آینده برگزار میشود.
متن کامل فراخوان نخستین جشنواره مد و رسانه را در سایت بنیاد ملی مد و لباس کشور به نشانی www.iranmode.com ببینید.
علاقهمندان تا 25 اسفندماه 96 فرصت دارند تا با مطالعه کامل فراخوان و آگاهی از بخشهای مختلف، برای شرکت در نخستین جشنواره مد و رسانه ثبت نام کنند.