به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، دیوان شعر "جذبه موسوی" و نسخه‌های خطی نفیس به خط زنده‌یاد آیت‌الله سیدعبدالعلی آیت‌اللهی امام جمعه فقید لارستان، با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر، شاعران، مداحان اهل بیت رونمایی خواهدشد.

مراسم بزرگداشت، رونمایی از دیوان شعر و نمایشگاه "نگارستان موسوی" از آثار و نسخه‌های خطی این عالم فرزانه، عصر چهارشنبه 10 بهمن در سالن همایش‌های آرشیو ملی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

رونمایی از "جذبه موسوی" با هدف آشنایی با شخصیت آیت‌الله حاج سید عبدالعلی آیت الهی و جایگاه هنر در زندگی ایشان انجام می‌شود و نمایشگاه "نگارستان موسوی" از آثار ایشان هم‌زمان با این مراسم در موزه آرشیو ملی ایران برگزار و مورد بازدید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

گردآوری این اثر توسط حسین صبورایی انجام شده و با مقدمه حسین الهی‌قمشه‌ای نگاشته شده است.

 

شب رونمایی از کتاب "حق و سواستفاده از آن"

به مناسبت انتشار کتاب "حق و سو استفاده از آن" تالیف دکتر محمدعلی موحد جلسه‌ایی در ساعت 17، دوشنبه 8 بهمن در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

در این مراسم که با حضور دکترمحمدعلی موحد برگزار خواهدشد دکتر گودرز افتخارجهرمی، دکتر مقصود فراست‌خواه، دکتر هادی وحید و سعید رضا دوست درباره وجوه گوناگون کتاب سخنرانی خواهند کرد.

سرانجام دکتر محمدعلی موحد به سوالات دانشجویان و علاقه‌مندان پاسخ خواهند داد.

کتاب "حق و سو استفاده از آن" از سوی نشر کارنامه منتشر شده است.

 

نقد و بررسی کتاب "مثنوی آدم‌ها"

نقد و بررسی کتاب "مثنوی آدم‌ها" در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

کتاب "مثنوی آدم‌ها" از سروده‌های هادی جعفری امان‌آبادی، در اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار خواهدشد.

در این نشست که سه‌شنبه ۹ بهمن ماه برگزار می‌شود ناصر مهدوی، رضا بابایی و هادی جعفری سخنرانی دارند.