به گزارش هنرآنلاین، این جلسه داریوش ارجمند (رئیس هیأت مدیره)، انسیه شاه حسینی (عضو هیأت مدیره)، مهدی افضلی (عضو هیأت مدیره)، سید عباس عظیمی (مدیر عامل و عضو هیأت مدیره)، محمد اله یاری (مدیر عامل بنیاد رودکی و دبیر هیأت امنا)، محسن علی اکبری (نماینده سازمان سینمایی در هیات امنا)،محمدرضا خوشرو (نماینده سازمان صدا و سیما در هیأت امنا)، علیرضا اسماعیلی (نماینده فرهنگستان هنر در هیأت امنا)، محمود فرهنگ (نماینده معاونت هنری در هیأت امنا)، محمد چکشیان (نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هیأت امنا)، محمدامین مؤیدی (مشاور برنامه ریزی معاونت هنری)، حسین علی سالاری معاون (مالی اداری موسسه)، هادیان (حسابرس مالی) حضور یافتند.

محمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و رئیس هیأت امنا در سخنانی از زحمات اعضای هیأت امنا و هیأت مدیره تشکر کرد و یادآور شد که باید حافظ و مراقب مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بود.

 در ادامه سیدعباس عظیمی (مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت) و بازرس قانونی گزارش عملکرد مؤسسه را براساس استانداردهای حسابرسی و حسابرس مستقل نیز گزارش خود را در این جلسه ارائه کردند و براساس گزارش مذکور، تکالیف قانونی مؤسسه تعیین و ابلاغ شد.

 همچنین عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه هنرمندان در زمینه ارائه خدمات و حمایت از هنرمندان پیشکسوت در سال گذشته مانند مراسم‌های جشن تولد هنرمندان، سفرها و دیگر اقدامات ارائه کرد.

در ادامه این جلسه مراسم تقدیر از اعضای هیأت امنا با حضور معاون هنری، استاد داریوش ارجمند و استاد هوشنگ توکلی و مدیرعامل مؤسسه انجام شد و در پایان نیز هیات مدیره مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با اهدا لوحی به محمود سالاری از خدمات وی در طول مدت خدمت در معاونت هنری و ریاست هیات امنای موسسه تقدیر کردند.

مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به منظور انسجام و انضباط اداری و مالیِ از سال ۱۳۹۱ به صورت مداوم و منظم و با رعایت کلیه قواعد و استانداردهای قانونی برگزار می‌شود.