به گزارش هنرآنلاین،  این سمینار تخصصی  از سوی مرکز ملی اسیتژ ایران  روز ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در سالن غدیر  مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

فراخوان پنجمین سمینار تخصصی تئاتر کودک و نوجوان با عنوان «ضرورت تولید و توسعه تئاتر برای نوجوان» دی سال ۱۴۰۲ از سوی مرکز ملی اسیتژ ایران منتشر شد.

بر همین اساس آثار رسیده از سوی داوران این رویداد علمی متشکل از: قطب‌الدین صادقی، زهرا خیالی‌صبری و شیوا مسعودی  مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت از میان ۱۵ مقاله رسیده، شش مقاله برای ارایه انتخاب و از صاحبان آثار برای حضور در این سمینار دعوت شد.

سمینار1

 در عین‌حال قرار است در این رویداد علمی که هم‌زمان با نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود به سه مقاله برتر از نگاه داوران جوایزی اهدا  و تمامی آثار رسیده نیز در در قالب کتاب منتشر شود.

نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۷ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در بوستان لاله تهران برگزار می‌شود.