عباس گودرزی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با هنرآنلاین گفت: انصافا دولت سیزدهم در کنار اقدامات ارزشمند و راهبردی در حوزه‌های مختلف، در زمینه فرهنگ و هنر هم اهتمام لازم به خرج داد. در همین فرصت محدودی که کمتر از سه سال شد، خیلی از زیرساخت‌ها از جمله سینماها مورد توجه قرار گرفت و احیا شد. نمایشگاه کتاب نقطه قوت دیگر دولت در امور فرهنگی بود. همچنین در تولید محصولات فاخر قدم‌های ارزشمندی برداشته شد.

نماینده شهر بروجرد درباره رویکرد فرهنگی دولت چهاردهم افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند، هنر منبر و بلکه از منبر بالاتر است. زبان هنر زبانی است که می‌توان از طریق آن ارزشهای انقلابی و اسلامی را به مخاطب منتقل کرد.

گودرزی ادامه داد: ما انتظار داریم همکار سابق ما آقای پزشکیان در مسائل فرهنگی و تولید محصولات فاخر  و تولیداتی با کیفیت و درخور اقدامات لازم را صورت دهد. سالهاست آثاری چون یوسف پیامبر، امام علی (ع) و مختارنامه به دلیل هزینه‌های بالا کمتر در دستور کار قرار می گیرد. انتظار می‌رود که فرهنگ هم مانند سایر حوزه‌‎ها در دستور کار دولت باشد. ما هم در مجلس شورای اسلامی با تمام توان در کنار دولت چهاردهم خواهیم بود.