به گزارش هنرآنلاین، وزیر فرهنگ پس از انداختن رای خود در داخل صندوق رای در جمع خبرنگاران گفت: برای رای دادن در مجتمع فرهنگی سرچشمه حاضر شدم چراکه در سالروز شهادت شهید بهشتی هستیم و انشاالله با این واسطه یادی هم از این شهید عزیز کرده باشیم.

وی افزود: در دوره ای که شهید رئیسی ریاست قوه قضائیه را برعهده داشتند گفت و گوهای خبری برنامه های سالگرد شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه که با حضور شهید رئیسی برگزار می شد در این مکان  صورت می گرفت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: انتخابات اهمیت بسیاری دارد. مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران شکوه و اقتدار خود را به نمایش گذاشت و در حدود چهل روز پس از شهادت رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و بدون کمترین آسیب و مشکلی مسایل کشور اداره شد و کشور توانست اقتدار خود را نشان دهد.

رای وزیر1

وزیر فرهنگ گفت: رهبری قدرت مدیریت خود را بار دیگر به رخ جهانیان کشاندند و مردم ایران بار دیگر بصیرت خود را نشان دادند و همه ما باید توجه کنیم در چنین شرایطی انتخابات در حال برگزاری است.

وی افزود: انتخابات ایران تنها برای مردم ما اهمیت ندارد بلکه برای بسیاری از مسلمانان، مستضعفان، آزادگان جهان و جبهه مقاومت مهم است و امیدوارم فردی انتخاب شود که بتواند مسئولیت های بزرگ این سمت و جایگاه را به خوبی ایفا کند.

وزیر فرهنگ با اشاره به مسئولیت های رئیس جمهور گفت: مدیریت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داخل کشور و پی گیری آرمان های بلند انقلاب در حوزه سیاست خارجی و مقاومت در حیطه وظایف رئیس جمهور است.

وی افزود: برای منتخب مردم ایران آرزوی موفقیت در مدیریت اجرایی کشور را از درگاه خداوند متعال مسالت داریم.